{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Sunde tænder.... {{forumTopicSubject}}

Hejsa, vil bare lige vise noget jeg fandt på nettet i dag, jeg har selv en amerikansk bulldog, derfor syntes jeg det er lidt sjovt! Men gad vide om hundens tænder/gebis/kæbe tager skade af det? For ellers kunne jeg godt finde på at bygge et stativ mage ved, i min baghave!

http://www.break.com/movies/superdawg.html

Kræver nok lidt båndbredde...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sunde tænder....
  • #1   16. mar 2006 Jeg ville være mere bange for om den slog sig når den ramte træet ;O)))

Ved ikke om tænderne tager skade, men hvis den er sund og rask skulle der vel ikke ske noget...????

Men det er imponerende hvad man kan få hundene til....

Tror nu ikke nogle kan få en bullmastiff til det ;o))

• #2   16. mar 2006 Årh det kan Daisy da også gøre *GG* ;o)

• #3   16. mar 2006 Det er lige netop det som hunden kan tage skade af... den belsater både ryg og nakken......

Prøv at se hvordan hunden er ved at rive sig selv over, når den griber fat i tovværket eller sæggen, så svinger den ud og vrider sig.

Det mener jeg er total sygt..... Men det er jo Amerikans.

• #4   16. mar 2006 Uha det da helt uhyggeligt ud.

Jeg ville også være bange for, at hunden tog skade af det.

• #5   16. mar 2006 Jeg synes ikke det ser særlig sjovt ud... Tror ikke der er nogen andre hunde der skal komme i nærheden når den er sådan oppe og køre.. bare min mening!!!
    Tror der findes mange sundere aktiviteter for hund og ejer!

• Tash
    Tash Tilmeldt:
    mar 2006

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #6   16. mar 2006 synd for den....
    hmm... men gad vide om den ville gøre det hvis den ik synz det var sjovt ?? .. men nej sundt ser det ikke ud.. og heller ik ufarligt...

• #7   16. mar 2006 Har set min hund hænge sig i børnenes tov på samme måde (dog kun en gang) uden opfordring....

• #8   16. mar 2006 Hvad sker der så nå den skal ned, hvordan lander den, overbelsater den også benene...... Det vil jeg tro....
    det kan både gå ud over albuer og hofter...

Når almindelige hunde springer er det på et såkaldt " A "sprig, hvor den springer op og kan løbe ned - uden at belaste sig.

• #9   16. mar 2006 Jeg tror ikke at den tager skade af at komme ned derfra, min egen hund springer jo ca. 2 meter i højden, og det er ikke altid han lander lige pænt. I øvrigt er det jo en "working-dog" og noget mere robust i det, end mange andre hunde racer. Det eneste der bekymrer mig, er det træk der opstår i nakken af hunden. Og ja, det ser virkelig ud som om hunden har det skide sjovt!

• #10   16. mar 2006 Dennis....

Alle hunde er ens indvendige, samme skelet osv. din hund har lidt mere muskelfylde, men den kan sagens komme tilskade, selv om du siger den er rubusk,,,

Men hvis du vil sætte din hunds liv og vel på spil.... Ja så er det din sag.... ,

Kommentér på:
Sunde tænder....

Annonce