{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.826 visninger | Oprettet:

Træning af en whippet? {{forumTopicSubject}}

hejsa folkens smiley

jeg har det sidste lange stykke tid gået og spekuleret lidt på hvilken hund min kæreste og jeg skal ha når vores dejlige oskar er blevet gammel og grå og ikke kan mere... der er heldigvis lang tid endnu, han er kun 4 smiley hehe men vil være sikker på at jeg ved en masse om den nye race osv..
jeg er faldet lidt for en whippet, den tiltaler mig på mange måder, med dens væremåde og energi når man er ude smiley

men har mødt en masse negative meninger om hvor vidt en whippet kan trænes i alm. lydighed!
jeg mener at hvis man virkelig vil træne sin hund og lægger meget i det kan alle hunde blive gode lydige hunde!

så ville lige høre om der er nogle whippet ejere der kan fortælle mig lidt om deres oplevelser med deres hunde!!

Rikke smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning af en whippet?
  • #1   19. okt 2009 Mine forældre har en skøn whippet.

Hun gider ikke rigtig lydighed, men hun kan virkelig mange sjove tricks og hun går til agility.. Og er faktisk ved at være konkurrenceklar :o)

Når man træner en whippet som mine forældres, så skal man være virkelig opfindsom og varriere sin træning meget for at hunden skal synes det er sjovt..

Jeg har jo en hyrdehund, så det er meget anderledes for mig at arbejde med whippet.. Og en sjov udfordring.

En whippet er nok en af de mest trænbare mynder og efter min mening en virkelig skøn hund.

• #2   19. okt 2009 Nu kender jeg ikke særlig meget til hvordan whippet er at træne, men jeg har gået på rallyhold med et par stykker og jeg kender også én, der optræder også med dogdancing, så umiddelbart ville jeg da ikke mene, der skulle være nogen problemer

• #3   19. okt 2009 Jeg har en whippet på mit unghundehold, og den er rigtig sød og dygtig og er kommet fuldt ud lige så langt med øvelserne som de øvrige racer. Så jeg har kun positivt at sige om dem rent træningsmæssigt.

• #4   19. okt 2009 jeg har læst på en masse forskellige internet sider om mynder, whippets osv, at de hurtigt kommer til at kede sig lidt ved alm lydighedstræning, og at man skal gøre træningen meget spændene, varieret og kort tid af gangen... så det passer meget godt med hvad i skriver smiley sys det er sådan en lækker og dejlig hund, rolig og magelig indenfor, frisk og og frejdig udefor smiley hehe og så skulle de også være super gode til børn!

Kommentér på:
Træning af en whippet?

Annonce