Træning af en whippet? {{forumTopicSubject}}
hejsa folkens
jeg har det sidste lange stykke tid gået og spekuleret lidt på hvilken hund min kæreste og jeg skal ha når vores dejlige oskar er blevet gammel og grå og ikke kan mere... der er heldigvis lang tid endnu, han er kun 4
hehe men vil være sikker på at jeg ved en masse om den nye race osv..
jeg er faldet lidt for en whippet, den tiltaler mig på mange måder, med dens væremåde og energi når man er ude
men har mødt en masse negative meninger om hvor vidt en whippet kan trænes i alm. lydighed!
jeg mener at hvis man virkelig vil træne sin hund og lægger meget i det kan alle hunde blive gode lydige hunde!
så ville lige høre om der er nogle whippet ejere der kan fortælle mig lidt om deres oplevelser med deres hunde!!
Rikke
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
Hun gider ikke rigtig lydighed, men hun kan virkelig mange sjove tricks og hun går til agility.. Og er faktisk ved at være konkurrenceklar :o)
Når man træner en whippet som mine forældres, så skal man være virkelig opfindsom og varriere sin træning meget for at hunden skal synes det er sjovt..
Jeg har jo en hyrdehund, så det er meget anderledes for mig at arbejde med whippet.. Og en sjov udfordring.
En whippet er nok en af de mest trænbare mynder og efter min mening en virkelig skøn hund.
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 75 Svar: 621
aug 2007
Følger: 50 Følgere: 85 Hunde: 9 Emner: 524 Svar: 12.769
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 562
Træning af en whippet?