{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
410 visninger | Oprettet:

Hvad går det ud på.... {{forumTopicSubject}}

Det er ved at drive mig til vanvid - hvorfor skal mine hunde slikke ører på hinanden non sto p( ja det er jo nok ik non stop - men det virker sgu til tider sådan - )

Hvad går det ud på ?! ?!

Udover at holde hinanden ren - da fint at de kan det - men det virker nærmest som en besættelse for dem -

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad går det ud på....
  • #1   16. mar 2006 GISP så er Snoopy forelsket i sin nye Newfounlænder-unghunde HAN-ven *G*

Snoopy gør det også på Argento.. ved ikke lige hvorfor, men Argento ser ihvertfald ud til at nyde det;)

• #2   16. mar 2006 Lilly slikker også ører på alt og alle. Især katten og mine venner går det ud over *GG*

• #3   16. mar 2006 Hehe jamen det passer sikkert meget godt. Har ikke selv noget bedre bud. kunne bare ikke lige lade være med at skrive den kommentar*s*
    Mine to er også glade for hinanden og Snoopy VAR helt vild med sin nye ven (hmmm kan være at jeg skal have en lille snak med ham om følelser for andre hanner;))

• #4   16. mar 2006 Syns bare at det virker lidt sygeligt - det foregår jo nærmest ( hvis man lagde det sammen - ) i timeviZ dagligt... det er især de to "gamle" der gør det på Idun - Ørene bliver lige vendt rundt en tur - og så foregår det ellers med tungen helt inde i hovedet på hende - og hun bliver helt våd...

• #5   17. mar 2006 Tyson slikker ikke ører.. Han gumler i andre hundes øre.. Både tæver og hanner... hehe.. Og de bliver bare sjask våde... men lækkert, det går aldrig ud over min hund.. hehe. han er ren og tør, mens de andre hunde går hjem med våde øre der hænger ned til jorden *Gg*

• #6   17. mar 2006 Hej Pia - takker - smiler...

Måske Anna bare er en smule perfektionistisk omkring Dunnies ører - seriøst - aldrig set så rent et hundeøre - Griner -

Og ja - det kan være en plage at se på... HUn bliver jo - når det går hårdest for sig - trykket helt flad mod gulvet - hmmm - Den lille pige ( som ik er så lille endda ) smiler...

• #7   17. mar 2006 Og tak for alles svar - smiler... Dejligt at høre mine ik er de eneste tosser c",)

Kommentér på:
Hvad går det ud på....

Annonce