{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.672 visninger | Oprettet:

jimmy r
jimmy r
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Gode råd om hundekøb {{forumTopicSubject}}

Jah jeg er en ung studerende, som virkelig mangler lidt selskab og en god ven. Da jeg boede hjemme havde mine forældre altid en hund og nu mangler jeg en efter jeg flyttede hjemme fra.

Jeg er som sagt studerende.
Jeg er meget aktiv går mange ture, spiller fodbold, træner osv.
Om aftenen slapper jeg af og her ville det ikke værre af vejen med en sød lille hund.

Kom med nogle gode råd angående hundekøb og evt. hunde valg.

P.F.T.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd om hundekøb
  • #1   20. okt 2009 Hvis du kun har tiden til den om aftenen, så syns jeg du skal vente til du får mere tid til den smiley De fleste hunde vil ikke trives hvis de skal være alene fra morgen til aften

• jimmy r
    jimmy r Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #2   20. okt 2009 Jamen mener da jeg skrev at det præcis var om aftenen jeg havde mest tid og slappede af smiley

• #3   20. okt 2009 Jeg tror der menes at denne unge herre ikke render i byen hver anden aften, men vil være hjemme ved sin hund..

• #4   20. okt 2009 Du skal tænke over, at det der med at træne, spille fodbold og have et socialt liv - det skal begrænses voldsomt hvis du får dig en hund... Din hund kan ikke være alene hjemme en hel arbejds/ skoledag + 2 timer ekstra til fodboldtræning og så igen om aftenen, fordi du gerne vil ud og have en øl...

• #5   20. okt 2009 En hund kræver at man kan sætte tid fra til den, så snart man er færdig fra enten arbejde eller skole.

Der er ikke noget med at skulle til træning bagefter, osv. Det vil blive direkte hjem til hunden, og sørge for den bliver luftet, og får selskab smiley

• #6   20. okt 2009 Et eller andet sted tror jeg der er mange hund rundt omkring, der har en rigtig god hverdag, selvom familien er væk fra 8- 16 hver dag.
    Men jeg vil give ret i, at hvis man derudover har mange aktiviteter, så vil det næsten være synd at have en hund også. den er jo et levende væsen der gerne vil have omsorg og kærlighed og ikke mindst selskab. Og man kan risikere at i sin afmagt får hunden alenehjemme problemer, og så kan det blive et sandt mareridt....

• #7   21. okt 2009 Personligt synes jeg det er optimalt at have hund mens man er studerende. Man har mange timer hjemme og kan selv planlægge sin tid.
    Det eneste svære er at det er svært at få råd til det hele, men en god forsikring og nogle gode steder at købe kvalitetsfoder er meget nyttigt..

• #8   21. okt 2009 Hvis det var et krav at hunde "kun" måtte være alene hjemme i f.eks. 6 timer, så var der ikke ret mange her i lille Dannevang der havde hunde.

Hunde har en fantastisk evne til at tilpasse sig til familien, og hvis den ellers får nok af opmærksomhed og aktiviteter derudover, så er de fleste hunde glade og tilfredse.

Jeg/vi har altid haft hunde, og vi har aldrig haft problemer med at de er alene hjemme. De har hinanden og når vi kommer hjem, jamen så fortsætter mine med at lege med hinanden efter de lige har sagt "davs Mor".

• #9   21. okt 2009 http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=46160
    Her er lidt at tænke over.

Kommentér på:
Gode råd om hundekøb

Annonce