{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.672 visninger | Oprettet:

jimmy r
jimmy r
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Gode råd om hundekøb {{forumTopicSubject}}

Jah jeg er en ung studerende, som virkelig mangler lidt selskab og en god ven. Da jeg boede hjemme havde mine forældre altid en hund og nu mangler jeg en efter jeg flyttede hjemme fra.

Jeg er som sagt studerende.
Jeg er meget aktiv går mange ture, spiller fodbold, træner osv.
Om aftenen slapper jeg af og her ville det ikke værre af vejen med en sød lille hund.

Kom med nogle gode råd angående hundekøb og evt. hunde valg.

P.F.T.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd om hundekøb
  • #1   20. okt 2009 Hvis du kun har tiden til den om aftenen, så syns jeg du skal vente til du får mere tid til den smiley De fleste hunde vil ikke trives hvis de skal være alene fra morgen til aften

• jimmy r
    jimmy r Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #2   20. okt 2009 Jamen mener da jeg skrev at det præcis var om aftenen jeg havde mest tid og slappede af smiley

• #3   20. okt 2009 Jeg tror der menes at denne unge herre ikke render i byen hver anden aften, men vil være hjemme ved sin hund..

• #4   20. okt 2009 Du skal tænke over, at det der med at træne, spille fodbold og have et socialt liv - det skal begrænses voldsomt hvis du får dig en hund... Din hund kan ikke være alene hjemme en hel arbejds/ skoledag + 2 timer ekstra til fodboldtræning og så igen om aftenen, fordi du gerne vil ud og have en øl...