12.275 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp! Hendes mave 'rumler' Hjælp! Hendes mave 'rumler'

Hej, jeg håber, I kan hjælpe mig, for jeg sidder her på arbejdet og føler mig som en dårlig mor...
Da vi stod op i morges var Ling meget mat og virkede træt. Det blev dog lidt bedre efterhånden som tiden gik. Så skulle hun have mad, men det gad hun bestemt ikke at spise. Og det er første gang. Så lagde jeg mærke til, at hendes mave 'rumlede', ikke en sulten rumlen, men mere en fordøjelse rumlen. Og så begyndte hun at gå rundt og små-pibe hele tiden. Da vi så var ude at gå, gjorde hun både det ene og det andet, men det var som om, at hun gerne ville have været af med noget mere, men ikke kunne.
Jeg har haft ringet til dr. dyr, og de sagde, at det lød som noget alm. dårlig mave, og det skulle jeg selvfølgelig holde øje med, men det gik nok over af sig selv
Er det rigtigt, at A38 kan hjælpe på det, eller er det bare en skrøne?
Jeg har det så skidt med at være taget fra hende, når hun har det lidt skidt, men jeg havde desværre en aftale i dag, som ikke kan aflyses...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! Hendes mave 'rumler'
  • #2   22. okt 2009 Hun sagde, at man kunne bruge A38, men at mælkesyreindholdet ikke er ret stort

• #3   22. okt 2009 Torskerogn virker, men hvis hun ikke vil spise er det jo svært at give hende.....
    Da Sallys mave rumlede fandt dyrlægen ud af hun havde en tarmbakterie og hun kom på penicillin. Giv det en dag mere og ellers må du ind med hende.....

• #5   22. okt 2009 Rikke H:
    Det var også lidt det, jeg havde tænkt mig at gøre.

Mange tak for Jeres råd. Jeg kører hjem og kigger til hende i min frokostpause, så må vi se, hvordan hun har det

• #7   22. okt 2009 Det er achidophilus-kulturen (staveplade tak :)) i A38 der hjælper.

Jeg har også flere gange med succes kogt grøntsager og et stykke kylling med ben, fedt osv. taget det op af "suppen" og kogt ris i suppen i laaaang tid. Piller kødet af kyllingebenet og blander i risene. Det er guf for en hundemave (og næse)

God bedring med hende smiley

Kommentér på:
Hjælp! Hendes mave 'rumler'

Annonce