Hjælp! Hendes mave 'rumler' Hjælp! Hendes mave 'rumler'
Hej, jeg håber, I kan hjælpe mig, for jeg sidder her på arbejdet og føler mig som en dårlig mor...
Da vi stod op i morges var Ling meget mat og virkede træt. Det blev dog lidt bedre efterhånden som tiden gik. Så skulle hun have mad, men det gad hun bestemt ikke at spise. Og det er første gang. Så lagde jeg mærke til, at hendes mave 'rumlede', ikke en sulten rumlen, men mere en fordøjelse rumlen. Og så begyndte hun at gå rundt og små-pibe hele tiden. Da vi så var ude at gå, gjorde hun både det ene og det andet, men det var som om, at hun gerne ville have været af med noget mere, men ikke kunne.
Jeg har haft ringet til dr. dyr, og de sagde, at det lød som noget alm. dårlig mave, og det skulle jeg selvfølgelig holde øje med, men det gik nok over af sig selv
Er det rigtigt, at A38 kan hjælpe på det, eller er det bare en skrøne?
Jeg har det så skidt med at være taget fra hende, når hun har det lidt skidt, men jeg havde desværre en aftale i dag, som ikke kan aflyses...
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 79
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.125
Da Sallys mave rumlede fandt dyrlægen ud af hun havde en tarmbakterie og hun kom på penicillin. Giv det en dag mere og ellers må du ind med hende.....
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 79
Det var også lidt det, jeg havde tænkt mig at gøre.
Mange tak for Jeres råd. Jeg kører hjem og kigger til hende i min frokostpause, så må vi se, hvordan hun har det
sep 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 134
Jeg har også flere gange med succes kogt grøntsager og et stykke kylling med ben, fedt osv. taget det op af "suppen" og kogt ris i suppen i laaaang tid. Piller kødet af kyllingebenet og blander i risene. Det er guf for en hundemave (og næse)
God bedring med hende
Hjælp! Hendes mave 'rumler'