{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Vintertid.......... {{forumTopicSubject}}

Go'morgen HG.
Vil blot høre om I har gjort noget her op til, at vi sætter urene
tilbage?
Jeg har de sidste 14 dage skudt tiden for fodring og ture en
anelse hver dag. Malou er jo et madøre, der begynder at køre terror en time før madtid, der normalt er kl. 17. Nu er
vi ved at ramme søndags-tid. Men er det helt åndsvagt?

En god dag til alle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vintertid..........
  • #1   23. okt 2009 Mine hunde er ikke skemalagte på nogen måde. Det eneste der er fast er deres morgen-gåtur, som self ligger samme tid, før jeg skal på arbejde hver morgen.

Alt andet bliver gjort tilfældigt.

• #2   23. okt 2009 Jeg gør ikke noget, og hunden har fodringstid indtil kl. 22.

• #3   23. okt 2009 Jeg gør ikke noget ud af det. Emma har ingen faste tidspunkter på noget, så det opdager hun såmænd ikke

• #4   23. okt 2009 Pepsi får morgenmad alt mellem 05.30 og 08.00 og hans aftensmad mellem 16.00 og 19.00 alt efter hvornår vi kører og når hjem osv osv hans gåture varierer også meget, så han har ingen rutiner på den måde - hans eneste faste rutine er at sætte sig foran soveværelsesdøren når jeg begynder at børste tænder - hihi

• #5   23. okt 2009 Her bliver der heller ikke gjort noget...

Hundene står op, hvis de gider, sammen med os, ellers snorker de bare videre... Der er intet fast tidspunkt for mad eller gå ture

• #6   23. okt 2009 Næh jeg gør heller ikke noget

• #7   23. okt 2009 elton er MEGET glad for faste rammer, han ved når kl. er 8, -så går vi i skole, kl. 14 henter vi unger, kl. 17 burde mor for længst være i gang med maden, osv. ...

-heldigvis er han riiigtig glad for at sove længe i weekenden, så jeg regner ikke med vi får problemer i den anledning smiley

• #8   23. okt 2009 Vi gør ikke noget. vi har hverken faste spisetid eller fast tidspunktfor til gåturene. det har vi valgt fra hun var lille, for der er ikke noget mere træls med en hund der hyler og bliver umulig indtil den får mad eller kommer ud at gå. kender det fra et par i familiens hunde

• #9   23. okt 2009 vores hunde spiser, når vi har fået aftensmad og det er ofte forskellige tidspunkter. her er det ikke tiden de reagere på men hvad vi foretager os.

men det kan da godt være de vil stå tidligere op de første par dag, selvom jeg ikke tror det, for de plejer at være gode til at sove, når vi sover

• #10   23. okt 2009 ja vi har også spunget et døgn over med aftensmad, det siger de kloge er en god ting, nogen anbefaler en gang i ugen det gør vi dog ikke, men hvis vi har været et sted henne og kommer sent hjem så spinger vi over, max en gang om mdr

• #11   23. okt 2009 Jeg tror, at fodringen for vores hund mere er bundet til ritualer end tid - ihvertfald til en vis grænse.

Han får mad, når jeg står op, og han får mad ved ottetiden medmindre vi er til træning eller på anden måde ude af døren. Så får han mad, når vi kommer hjem.

Han ved godt, når klokken er otte, når vi er herhjemme, men jeg tror ikke, det bliver nødvendigt at lave nogle forberedelsesfiksfakserier. Det har vi ihvertfald ikke gjort før.

• #12   23. okt 2009 tror ikke vores opdager noget, de sover til vi står op, om så jeg skal op kl 5 eller 11, de vågner først når der er liv i huset, og tit sover de bare videre når jeg er tidligt oppe, de ser nærmest bebrejdende ud hvis jeg tænder lys:-)

• #13   23. okt 2009 Tak skal I ha'.
    Det er altså mig, der er tosset (det burde jeg ha' vidst).

"Rotterne". Den var god - smil.

Kommentér på:
Vintertid..........

Annonce