{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Hvordan kan jeg få det tisseri stoppet {{forumTopicSubject}}

Puhha, synes jefterhånden jeg har prøvet ALT med ham Bimmer..
Mit problem er stadig, at når han møder eller hvis vi får gæster så tisser han eller ikke tisser i den forstand:) Men han strinter af glæde tror jeg især hvis gæsterne snakker med ham ligesom de kommer...
Nu er jeg begyndt eller det har jeg gjort i et stykke tid at lukke ham inde i hans bur når det er der banker på døren og ber ALLE mine gæster om ikke at snakke eller se på¨ham før han er faldet til ro igen..
Og når han så er faldet til ro kan han komme ud, men lige meget hjælper det..
Han gør det også til tider kun når vores børn eller os selv klapper ham eller snakker med ham...
Han er renlig og fortæller også selv når han skal ud.. Har I måske nogen gode idér til hvordan jeg kan få det stoppet:) JEg har også prøvet at få vores gæster til at hilse på ham udenfor, hvor jeg holder ham i snor. Så jeg kan undgå det tis indenfor, men ligemeget hjælper det for han strinter alligevel når han kommer ind og hilser på dem...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan kan jeg få det tisseri stoppet
  • #1   1. nov 2009 Jeg tænker at det må have noget med afmærkning af territorie at jeg at gøre. Min den bette gør det også indimellem. Jeg tror det er fordi at de lige vil vise hvem der bestemmer her smiley

• #2   1. nov 2009 vores den yngste hund gjorde det også jævnligt da han var yngre, men det er han vokset fra. Tror bestemt ik det har noget med at afmærke territorie at gøre, men er sikker på det er noget glædes halløj. Tror han vil vokse fra det, for tror det er ret almindeligt med hvalpe.

• #3   1. nov 2009 I den vilde hunde / ulveflok tisser hvalpene når en mere dominerende ulv kommer dem i møde....på den måde sikrer hvalpen at den voksne straks kan lugte at hvalpen kun er hvalp og derfor ingen trussel....det er helt naturligt det din hund gør. Hvis den er meget underdanig vil problemet kunne trække ud, men det skulle gerne forsvinde med alderen og din hunds højere status efterhånden.

• #4   1. nov 2009 Hunden er ikke så gammel, den vokser fra det.
    problemet opstår fordi den endnu ikke har helt kontrol over blæren.

Prøv når i ved i skal have gæster, lufte den inden.

Lige et spørgsmål, hvorfor og hvornår bruger i buet, cocker har det bedst sammen med familien

• #5   1. nov 2009 Jeg er enig med Alice, det er blærekontrollen er endu ikke er styr på.

• #6   1. nov 2009 Som Alice A siger, så er han jo ikke så gammel endnu. Jeg ville også vente og se tiden an og så ellers give ham masser af selvtillidsøvelser.

Lia var lige knap et år inden hun stoppede med drypperiet, så nu er der ingenting når vi får gæster - til gengæld er hun begyndt med lidt territorie markering når vi er ude at gå tur. smiley

Det skal dog siges, at møder hun noget, der er meget bange for hende så kan hun stadigvæk godt lække en lille tår, fordi hun reagerer på deres frygt.

• #7   2. nov 2009 Hejsa alle sammen:)

Har ikke vært på siden jeg oprette det her emne, men ja har godt læst flere steder her inde at dt måske en dag stopper... Glæder mig lidt til den dag hehe.. Hvde min bette nevæ på besøg i går og imens han lå på gulvet og min bror ville snakke med vores nevø kom Bimmer så og tissede på den bette...

Alice- Jeg bruger skam KUN buret når det er der kommer gæster for lige at få bimmer til at falde til ro:) Især når vores børn får venner på besøg de synes nemlig ikke det er så sjovt igen at blive tisse på.. Men det handler højst om 3 til 5 min og så er der ingenting med Bimmer.. Buret er Bimmers sted hvor han kan gå hen og sove eller bare være i fred. Og det er et sted hvor han sover :o))

• #8   2. nov 2009 Kia var 6 mdr. da hun kunne styre blærekontrollen helt. Indtil da var hun renlig pånær når hun blev meget meget glad ... Så jeg er enig med de andre :o)

• #9   2. nov 2009 Rikke j det lyder godt, ved ikke hvorfor jeg fik indtryk af at den sad meget i buret , derfor spurgte jeg

Kommentér på:
Hvordan kan jeg få det tisseri stoppet

Annonce