Hvordan kan jeg få det tisseri stoppet {{forumTopicSubject}}
Puhha, synes jefterhånden jeg har prøvet ALT med ham Bimmer..
Mit problem er stadig, at når han møder eller hvis vi får gæster så tisser han eller ikke tisser i den forstand:) Men han strinter af glæde tror jeg især hvis gæsterne snakker med ham ligesom de kommer...
Nu er jeg begyndt eller det har jeg gjort i et stykke tid at lukke ham inde i hans bur når det er der banker på døren og ber ALLE mine gæster om ikke at snakke eller se på¨ham før han er faldet til ro igen..
Og når han så er faldet til ro kan han komme ud, men lige meget hjælper det..
Han gør det også til tider kun når vores børn eller os selv klapper ham eller snakker med ham...
Han er renlig og fortæller også selv når han skal ud.. Har I måske nogen gode idér til hvordan jeg kan få det stoppet:) JEg har også prøvet at få vores gæster til at hilse på ham udenfor, hvor jeg holder ham i snor. Så jeg kan undgå det tis indenfor, men ligemeget hjælper det for han strinter alligevel når han kommer ind og hilser på dem...
apr 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 74
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 55
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.366
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.613
problemet opstår fordi den endnu ikke har helt kontrol over blæren.
Prøv når i ved i skal have gæster, lufte den inden.
Lige et spørgsmål, hvorfor og hvornår bruger i buet, cocker har det bedst sammen med familien
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.111
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.973
Lia var lige knap et år inden hun stoppede med drypperiet, så nu er der ingenting når vi får gæster - til gengæld er hun begyndt med lidt territorie markering når vi er ude at gå tur.
Det skal dog siges, at møder hun noget, der er meget bange for hende så kan hun stadigvæk godt lække en lille tår, fordi hun reagerer på deres frygt.
jul 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 84
Har ikke vært på siden jeg oprette det her emne, men ja har godt læst flere steder her inde at dt måske en dag stopper... Glæder mig lidt til den dag hehe.. Hvde min bette nevæ på besøg i går og imens han lå på gulvet og min bror ville snakke med vores nevø kom Bimmer så og tissede på den bette...
Alice- Jeg bruger skam KUN buret når det er der kommer gæster for lige at få bimmer til at falde til ro:) Især når vores børn får venner på besøg de synes nemlig ikke det er så sjovt igen at blive tisse på.. Men det handler højst om 3 til 5 min og så er der ingenting med Bimmer.. Buret er Bimmers sted hvor han kan gå hen og sove eller bare være i fred. Og det er et sted hvor han sover :o))
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 196 Svar: 16.658
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.613
Hvordan kan jeg få det tisseri stoppet