{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nytårsaften?
  • #1   1. nov 2009 Man må ikke kun give de piller uden et andet præperat også ! Kan ikke huske om det er stesolid ! Men de piller får det kun til at se ud som om hunden er afslappet fordi den ikke har samme kræfter - men indeni er den stadig ligeså bange !

  • #2   1. nov 2009 hmmm ja det er jo heller ik fedt at de så bare ser ud somom de er ligeglade

  • #3   1. nov 2009 Et par dage før eller når de begynder at skyde af, starter jeg med at give Baldrian , samtidig laver jeg en mørk hule ude i brusekabine (det er der hun ligger sig når hun er bange) og lægger min dyne. Ruller alle gardiner for og skruer lidt mere op for tv et end normal.
    Derefter er alt som det plejer.

    Jeg mener ikke hunden skal dopet med steolid for de kan stadig høre men ikke handle, prøver i stedet for at lave nogle trygge rammer og viser hede , at jeg passer på


  • #4   1. nov 2009 Hvis det er plegicil du tænker på, må det aldrig gives alene, da hunden i så fald vil være nøjagtig ligeså bange som ellers, men blot ude af stand til at handle på det. Så bruger man plegicil skal der gives stesolid sammen med.

    Men der er jo osse andre muligheder. F.eks. ved jeg at mange er glade for bachs nødhjælpsdråber (mener det hedder sådan).

    Min gamle hund var osse fuldstændig panisk. Med hende tog jeg ganske enkelt ud til mine forældre på landet (langt væk fra larmen) og holdt en rolig nytårsaften. Hun havde sit bur med med et tæppe over. Det blev stillet i soveværelset hvor gardiner osv var trukket for, og musikken tændt. På den måde havde hun ro for lysglimtene og larmen blev overdøvet af musikken.


  • #5   1. nov 2009 Og lige en tilføjelse: Jeg forstår ikke at man først nu begynder at tæke over hvad man skal gøre. Der har været et helt år til at træne det i.

    Ikke alle hunde lærer at leve med det, men RIGTIG mange kan hjælpes hvis man træner det. men det nytter jo ikke noget at begynde at træne en måned eller 1½ inden, og så håbe at man når det.


  • #6   1. nov 2009 Jeg har set en hund der var dopet , og det var ikke et pænt syn :o( jeg vil foreslå at lave en hule i det rum så langt væk fra larmen som muligt , og så musik til at overdøve det sidste, og så jer i nærheden til at gi trykhed . mine er gudskelov ikke bange, men de har heller aldrig været alene hjemme nytårs aften, så ved ikke om det er derfor :o)

Kommentér på:
nytårsaften?

Annonce