398 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Lopper - HJÆLP Lopper - HJÆLP

Vi er i gang med behandling af lopper. Hun har lige fået 2 behandlinger efter vi fandt nogle på hende. Der var ikke så mange for vi opdagede det heldigvis hurtigt.

Men mit spørgsmål drejer sig om lopper i hjemme. Har ikke lyst til det i hvert fald er her hun skal få dem fra.

Alt som kan vaskes, som hun ofte er rundt om, kurv, tæpper, puder osv er vasket ved 60 grader. Jeg støvsuger HVER dag i sprækker og den slags. Men hvor "langt" bevæger lopper sig? For de kan vel også side i vores tøj og den slags? Og har skam ikke tænkt mig at vaske hele mit tøjskab plus mandens...? smiley

Så hvor "ekstrem" skal man være?

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper - HJÆLP
  • #1   2. nov 2009 Jeg kan ikke finde nogle på hende. Hun klør sig heller ikke mere end en hund nu plejer at gøre. Og da hun havde lopper var vi ikke i tvivl, for man kunne tydeligt se på hende når en loppe bed hende.

Men bare fordi de ikke er på hende, kan de vel godt være i hjemmet?

• #2   2. nov 2009 Og det noget fis jeg har skrevet i starten. Der skulle stå: Hun er skal snart have 3 gang. Altså hun er i slutningen af anden behandling... smiley

• #3   2. nov 2009 Man kan få sådan noget halløj til at sprøjte med. Men huset skal lukkes af i temmelig nogle timer så vidt jeg husker, og så skal der luftes grundigt ud inden man opholder sig der igen. Noget giftigt stads - men det sku være effektivt.

Tror ikke du behøver at vaske hele klædeskabet osv, men som du selv siger, hundens tæpper, legetøj osv skal have en tur, og de møbler den kommer i nærheden af...

God jagt!

• #4   2. nov 2009 Rotterne - Posen ryger også helt ud, hver gang ( det sku ret dyrt i støvsugerposer (= ).... Har desværre ikke en lusekam, men må få købt en...

Er godt klar over det er svært at undgå lopper. Og Filippa er i omgang med MANGE hunde ( og katte ).... Men hun skal fandme ikke ha dem her hjemme fra smiley

Og skal jo også gerne lige nå at have styr på det inden d 21 smiley

• #5   2. nov 2009 Godt smiley Tak . Glæder mig SÅ meget til vi skal ses, så gider ikke det bliver et no show igen, men denne gang pga lopper! smiley

• #6   2. nov 2009 Rotterne

Altså Filippa fik i går et svineøre, og hun STINKER i dag. Så hvordan må det ikke være med hvidløg? smiley

Du kan ellers tro hun er blevet stor! smiley

• #7   2. nov 2009 Havde han gravet det ned?

Filippa fik et ben her i sidste uge.... Men det har hun gravet ned i bedet! Er spændt på at se hvornår hun finder på at gravet det op igen!

• #8   2. nov 2009 Haha nice. Hvordan går det egentlig med hans poter?

• #9   2. nov 2009 Steen - Tak smiley Men har ellers hørt det ikke er dokumenteret at hvidløg virker mod lopper... Men dermed er det jo ikke sagt de kan hjælpe smiley

Kommentér på:
Lopper - HJÆLP

Annonce