{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

Elsker at putte! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en terrier på næsten 2 år. Inden for de sidste par måneder er han begyndt at putte med os om aftenen eller når vi ellers slapper af!

Før hen kunne vi aldrig få ham til det, da han hellere ville ligge for sig selv. Han elsker at blive nusset og klappet og sover i min fodende hver nat.

Nu er jeg bare så glad for, at han gider komme og hygge om aftenen også smiley

Det er SÅ hyggeligt. Vil jeres hunde putte?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ekstra fase/gruppe med jord Aut. elektriker 1.700 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Udskiftning af en enkelt møbel fjerde 500 kr.
  • Skifte brusesæt og toiletsæde 1.200 kr.
  • Skal ha hængt 9 ting op 1.000 kr.
  • Fixe skydedør på IKEA-skab 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elsker at putte!
  • #2   3. nov 2009 Nessa putter også altid hvis hun kan komme til det på os smiley
    Og så sove hun også i sengen ;(
    Fylder og prutter og snorker smiley

• #4   3. nov 2009 Vores ELSKEDE at putte, og kunne aldrig være tæt nok på os. Lige meget hvad, så var han næsten altid i fysisk kontakt med mindst en af os.

Om natten sneg han sig op i sengen, og lagde sig mellem os. Når vi stod og lavede noget (sorterede ting, lavede mad eller andet), så sad han på vores fødder. Han var generelt bare enormt kontaktsyg, og hold op hvor var det skønt

• #5   3. nov 2009 Jeg synes nu ikke det er ulækkert at have Morris i sengen! Jeg har selv valgt det. Hvis bare man sørger for at holde sengetøjet rent, så er deringen problemer for mig......

• #8   3. nov 2009 Min sofa er optaget af mine vuffer så jeg sidder som regel på gulvet om aftenen....ej spøg til side...de fylder pænt i sofaen og vil bare ha kontakt...hvilket vi så har det fint med smiley

• #10   3. nov 2009 Ja bumo elsker det han sover altid under dynen også ligge han i ske eller ligger nede ved knæhaserne..og om aften ligger han på sofaen sammen med mig..en rigtig puttehund er han

• #11   3. nov 2009 min chihuahua hun ligger i arm hele natten , hun vil helst ligge tæt hele tiden , det er bare hygge, mine 2 dper elsker at ligge under dynen og i sofaen ligger de sig helt tæt op af mor , skøønt

Kommentér på:
Elsker at putte!

Annonce