{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

Muskelhunde-debat... {{forumTopicSubject}}

Ihh hvor er der dog snart mange overskrifter alle steder der indeholder ord som "muskelhund" og "kamphund" - og derunder flere kilometer lange "debatter" om begreber, moral, etik, jura osv osv...

Men for pokker da en tone der er i ALLE de debatter der handler om muskel/kamphunde.

Prøv lige at overveje hvad et debat-forum er til... Handler det om at få ret - eller om at blive hørt... ???

Kjærligst en muskel/kamp-hunde ejer som er grundigt træt af at blive "spyttet på" på gaden fordi der er så mange inkompetente hunde-ejere der vælger at få hunde som kræver meget mere end de kan tilbyde dem!
Stå ved jeres ansvar, og deltag i debatterne med saglighed istedet for flueknepperi om hvorvidt netop din hund er arrig eller den skønneste familie-hund. Gør jeres hunde til de bedste amvassadører for racen. Elsk din hund som den elsker dig, og giv din hund hvad den har brug for - den vil gøre alt for dig!

Undskyld mit "sure" opstød - men nu skulle det ud smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muskelhunde-debat...
  • #1   4. nov 2009 - og det var endnu en af de der tråde.

  • #2   4. nov 2009 Line: Du har så evigt ret, men I har altså ikke et fælles udgangspunkt som ejere af disse hunde. Nogle har dem, fordi det er dejlige hunde og andre har dem fordi de er "seje".

    Desværre er der flere debatter herinde, hvor det er sidstnævnte del af muskel/kamp/fitness-hunde-ejer-gruppen, der bliver hørt. Og det alene fordi det er dem der "råber højest"...



  • #3   4. nov 2009 Doggymon - nej, det er ikke ment som en tråd hverken for eller imod den ene eller den anden type eller race. Det handler om at man skal overveje hvad et forum er til...

    Handler det om at få ret - eller om at blive hørt?

    Trine - kan kun give dig ret i at der er meget forskellige bevæggrunde bag beslutningen om at anskaffe sig en Muskel / Kamp-hund. Ser selv eksemplarer fra begge verdener på daglig basis når jeg bevæger mig rundt i gadebilledet, og ja, det er da ikke umuligt at sidstnævnte gruppe råber højere end os andre. De er for min skyld ligeså vigtige at høre som alle andre, folk skal bare lade være med at "kræve" at få ret før de stopper i en tråd. Folk har forskellige holdninger til alt her i livet, sådan er det nu engang. Alles meninger er lige meget værd, og det er bare ikke tilfældet i de her tråde - desværre!



  • #4   4. nov 2009 Som ejer af muskelhund gider jeg for det meste ikke blande mig i debatterne herinde.. Vil hellere kikke på folks holdninger.. Det skal siges at mig og kæresten er nogle af ejerne som står for skud når vi lufter hund.. Men vi er de tavse ejer.. Vi ved så længe vi har 100 % styr på vores hunde så kan de råbe af os så tosset de vil.. Og kun grine af dem indvendigt.. ;-D

  • #5   4. nov 2009 kai
    Har efterhånden set mange skriver kun for at få ret, hvad enten de har noget at have det i eller ej.????
    ------------------------------------------
    hvad mener du med at have noget at have det i, er alle ikke velkomne til at give deres menning til kende?


  • #6   4. nov 2009 kai
    jeg er ikke med hvad er det vedkommende gør forkert..


  • #8   4. nov 2009 Ja, forstår godt hvad du mener. Et forum er til for at blive hørt, så andre kan høre dine meninger, men det betyder ikke at du har ret... Du har så absolut ret...

  • #9   5. nov 2009 Maiken - du hører jo lige nøjagtig ikke hvad der bliver sagt!!!

    Prøv at læse tråden én gang til. Er slet ikke noget jeg vil diskutere, vil bare fortælle dig at du er helt galt på den i forhold til mine holdninger og evner i forhold til at have / træne hund.

    Og nej, kærlighed til hunden fjerner ikke gener og erstatter langt fra træningen.

    Tror iø at jeg har studeret mere hundeadfærd end de fleste gennemsnits hundeejere nogensinde kommer til, men det er så en helt anden snak.


Kommentér på:
Muskelhunde-debat...

Annonce