Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Orijen Hvalpefoder...
  • #1   5. nov 2009 Kyllingemel betyder bare at vandet er drænet fra. Men jer er helt enig med dig omkring proteinindholdet. Jeg synes det er meget højt. Men det lader til at flere mærker begynder at lave foder efter de kriterier.

• #2   5. nov 2009 Christine..
    Jeg havde en laaaang snak med en indenfor foderverdenen, netop fordi jeg var imod Orijen's høje protein % i foderet..

Denne person fortalte mig, at ligesom menneskers krop udskiller overskudet af protein via afføring gør hunde det også.. Så derfor skulle det intet ha at sige. Grunen til at protein %'en er så høj, er fordi der er så meget kød i efter hvad jeg fik af vide smiley

• #3   5. nov 2009 Men selv ved folk der barfer er protein-indholdet ikke så højt.
    Jeg fik at vide af en veterinærsygeplejerske, at det ikke gør noget at det er højt, hvis proteinkilden er af en god kvalitet. Men det kan man jo ikke vide om det er.

• #4   5. nov 2009 Nej, hmmm.. Jeg håber der kommer flere indlæg smiley smiley

• #5   6. nov 2009 jeg var begybdt at bruge det efetr at have løbet sur i barf da det indeholder så meget kød,,,ingenaf mine 5 hunde gad faktisk at spise det så nu prøver jeg med hills,,som de eeelsker...men syntes de har så meget afføring af det

• #6   6. nov 2009 læs evt. Hunden forrige gang, her står en helt masse om proteinoptag i hunde.
    Fodre personligt med Orijen, og kan kun stærkt anbefale det.
    Hundes optagelsesprocedure kan iflg. flere fagpersoner fordøje høje mængder af protein, uden at det går ud over andre ting. husk også på at ulven i naturen kun får grønt via det maveindhold, der er i deres byttedyr.

Kommentér på:
Orijen Hvalpefoder...

Annonce