{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

min hund ikke stå foran tanken mere )= {{forumTopicSubject}}

Ja mig og Thilde skulle hjem her lidt sent, og så ville jeg lige ha en is til den film jeg skulle se. Og så står Thilde udeforan tanken og der glasrude i den hele side af tanken så jeg kan se hen. så står jeg og kigger på hvilken is man skal vælge, og kigger lige ud på Thilde, og står der en mand, i 30-40erne. han har bukkes sig ned til Thilde (jeg tænker der ret ubehøvet, når hendes ejer ikke er der)
Men så slår han sku ud efter min hund 0.o
Thilde når lige rykke sig, for ikke få en på hovedet, jeg står fuldstændigt lamslået over nogle kan finde på slå ud efter min tøs. (og thilde bryder sig SLET ikke om mænd i forvejen, da vi havde indbryd er hun blivet sparke og slået af hen der kommet ind)
Han kigger lige ind i forretning og får øjenkontrakt med mig, og han var ikke i tvilv om det var en skide tosset hundeejer han havdet fået øje med. han kommer ind køber et eller andet, og da under det hele får han dræber blikket under det hele, og når han går ud laver han arm bavægelse mod min hund. Jeg burde nok havde sagt noget til ham, men jeg var total larmslået over nogle kunne finde på gøre sådan noget mod min hund, og hjælper jo ikke lige på synsvinkel til mænd )= og alt det arbejde jeg havde lagt i hen er nok total tabt på gulvet, øv noget pis.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund ikke stå foran tanken mere )=
Kommentér på:
min hund ikke stå foran tanken mere )=

Annonce