{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Nu må folk tage sig sammen! {{forumTopicSubject}}

Godmorgen alle

Ja, jeg ved sku ikke om det er mig der er gal på den, men vi har længe gået og ledt efter en ny pekingeser, og vi køber altså ikke af hvem som helst og vælger sælger med omhu! Nå, for et lille stykke tid siden kontaktede jeg så en ung pige herinde, som havde hvalpe til salg. hun virkede sød og reel, og vi talte om at vi gerne ville komme og kigge på en tæve. Vi har ikke betalt depositum endnu, da vi lige ville se dem an, selvfølgelig. Vi modtager en masse billeder, og selvom jeg ikke har set hundene rigitig kan jeg se at den er helt gal. Hundene ser ikke rene ud hverken i race eller kropsligt. De ligner mere en blanding af shitzu og pekingeser eller noget i den dur. Og jeg hacde det i det hele taget sletter ikke godt med denne dame, siden hun løj om race- hun nægter selvfølgelig at de ikke er rene pekingeser.

Nå, vi smutter videre i vores søgen, og falder over rigtig dejlige hvalpe som vi var meget langt væk for at besøge. Og alt var denne gang fint og vi betalte depositum. Dagen inden vi skulle hente vores lille tøs blev vi ringet op af datteren og skældt ud og svinet til fordi vi ikke havde taget telefonen en enkelt gang kl. 10 om morgen. Desuden råbte hun i telefonen at hun vidste vi ville droppe dem, fordi vi jo reserverede til højre og venstre, det havde hun hørt på hundegalleri. Og der skal lige siges at vi havde tænkt os at hente vores hvalp dagen efter.

- A hvad for noget??? Nu har jeg så fundet ud af at denne første sælger simpelthen sender beskeder rundt til folk jeg skriver til angående hvalpe, eller har hun oprettet en tråd om mig, ja hvorfor? Hun må da have ondt i røven over at jeg har set negativt angående hendes såkaldte pekingeser hvalpe, Ja, det kan være det er mig der er gal på den, men er det ikke bare lidt langt ude at have så travlt med andre?
Jeg havde jo ikke engang reserveret en hvalp ved hende, og jeg kan da ikke mindes om at reglerne er at når man kontakter en sælger så SKAL man købe en hvalp, og tale i telefon med dem hver dag. Eller hvad??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu må folk tage sig sammen!
  • #1   9. nov 2009 Jamen er jeg gal på den? Er det mig der har været uagtsom, og for hurtig på aftrækkeren?
    Jeg føler ikke at jeg orker sådan noget bagtaleri, når jeg selv ved at det sletter ikke er sådan jeg er!


  • #2   9. nov 2009 Man skal dælme da være rigtig meget obs på hvorfra man køber sin hvalp ! Det kan da efterhånden ikke komme bag på nogen ?
    Jeg synes du har gjort et godt stykke forarbejde udfra det du skriver og at det så er rigtig træls du skal opleve sådan en sviner !
    Jeg ville slet ikke ha' lyst til en hvalp derfra nu, også når man tænker på fremtiden. Det er jo altid rart at snakke lidt med opdrætter ind imellem, både om positivt og negativt,,og det lyder da ikke til at alt vil blive taget lige godt fra den front af ?
    Håber det kommer til at gå godt,,pøj pøj :o)


  • #3   9. nov 2009 Jo tak tanja. Jeg kan da godt se at det er træls for sælgere, at køberne er usikre, og lige vil overveje situationen. Men helt ærligt, ligefrem at kontakte mennesker man ikke kender for at komme af med sit sure opstød om mig, det forstår jeg ikke. Og jeg kan også se at man tror jeg dropper det næste, men er det de rigtige, så gør jeg da ikke.
    Jeg vil udsøge sælger nøje, og jeg køber ikke bare for at købe.
    Jeg bliver bare irriteret, for helt ærligt, Hg er sku blevet en stor sladderkilde.


  • #4   9. nov 2009 Jeg synes nok at du har krav på at få dit depositum tilbage. Det er ikke dig der trækker i land, det er sælger der vælger at svine dig til uden overhovedet at spørge ind til tingene først.

  • #5   9. nov 2009 JA du skal da helt klart ha dit depotium tilbage.
    Hende den første er da godt nok latterlig !...


  • #7   9. nov 2009 Jeg har ikke engang bedt om mit depositum tilbage, selvom det da er vildt træls. Men jeg blev så chokeret, over det hele. Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg skal sættes i dårligt lys, fordi jeg vælger min sælger med omhu.

    Ligefrem at sende en kædebesked rundt om mig

    - IKKE SÆLG HVALP MED DENNE PIGE, HUN VÆLGER SÆLGER MED OMHU-

    Altså, hvad sker der lige for folk? Jeg vil også gerne have mit depositum tilbage, men jeg orker ikke engang at indgå samtale med sådanne mennesker igen. Så kan det også være ligemeget, jeg får nok bare smidt i hovedet at jeg er nærrig og kun tænker på penge så!


  • #8   9. nov 2009 Skid være med hvad de siger og tænker. Du har lagt depositum og er blevet svinet af sælger - altså, du har givet penge for en vare som du ikke får, og det er tyveri. Hvis de er medlem af en kennelklub burde du tage kontakt og klage. Det er simpelthen for ringe.

  • #9   9. nov 2009 Kamilla nej, det gjorde jeg da nu virkelig ikke. Jeg er af den overbevisning at man skal kunne tale sammen og have god kontakt og ikke blive svinet til fordi man ikke lige tager telefonen en enkelt gang når de ringer hver dag mindst 2 gange! Så forsvinder lysten lidt til at købe hvalp der, for hvad fortæller det lige om de mennesker?

  • #10   9. nov 2009 du skal da bede om at få dit depositum tilbage ellers sender du bare et signal til sælger at det er i orden at træde på folk, samt at de jo så kan kræve depositum og sige nej i sidste øjeblik, for det er der jo så også penge i at sige nej

  • #11   9. nov 2009 Jeg var totalt målløs, og hun mente at vi bare skulle komme med det samme og hente hunden ellers ville de sælge den til anden side. Og vi bor altså 2 timer derfra, og vi kunne ikke bare lige løbe ud af døren.

    Vi glædede os meget ja, det var så træls. Vi havde endda oprettet hende herinde, og så at få smidt i hovedet at vi jo reserverer til højre og venstre, det bliver jeg faktisk ked af. Vi havde jo været ude og købe alt udstyr til hvalp, hvalpegård mm.

    Hun skældte bare ud, og pigen er vidst 15 år, jeg er 20. Men jeg fandt mig i det, for jeg var bare så målløs



  • #12   9. nov 2009 Jo tak, eller hvad man siger.
    Det værste er bare at jeg bliver udstillet som den dumme skid.
    Ja, det kan godt være at jeg bare skal være ligelgad, men det går mig da på at jeg bare skal se på mens folk dømmer mig på forhånd pga en ung pige der har ondt i numsen over at jeg ikke vil købe en hvalp af hende. Og sjovt nok har hun stadig alle hvalpene tilbage den dag idag. Og så skal JEg være forkert på den? Jeg ved nu ikke rigtig..


  • #13   9. nov 2009 Joan, og hvor har du lækre hvalpe!

    Det er godt nok dejligt at se at der følger så mange dejlige ting med, og lækker race. smiley Held og lykke med dem


  • #14   9. nov 2009 kunne være spændende at høre udlægningen fra sælgernes side.?
    Virker helt forkert at flere på en gang opføre sig så dårligt over for nogen uden grund?
    Hvis jeg var dig havde jeg da forlangt at få mit dep. tilbage....

    Hvorfor gør du ikke det? Hvad har du betalt i dep.?

    Lyder meget mærkeligt alt sammen.


  • #15   9. nov 2009 Man har da lov tilat undersøge flere sælgere inden man beslutter sig for hvor man vil købe, Og den første sælger vi kontaktede hendes talte vi bare med i telefon. Ingen forpligtelser.

    Jeg er bare ikke en person der gider tage konfrontationen jeg bliver bare ked af det istedet. Og jeghar sku nok at se til, s¨du må tro hvad du vil.


  • #16   9. nov 2009 Så hurtigt som nogle folk reagere uden at have facts i orden, så lyder det slet ikke underligt overhovedet.

    Har dem du gerne ville købe af sagt du ikke kan købe der alligevel, for det kan jeg ikke lige læse mig frem til.


Kommentér på:
Nu må folk tage sig sammen!

Annonce