1.473 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Min hund tigger Min hund tigger

selvo vi aldrig har givet hende noget ved bordet eller har stået og spise noget hvor hun så har sat ved siden af og så har fået måske halvdelen af en kiks.. ALDRIG.. men alligevel.. ligepludselig er hun bregyndt at tigge.. synes bare det er så træls at se på, for hun tror virkeælig at alt mad i huset er til hende..

Nogle der har et godt råd til hvad jeg kan gøre ved problemet??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund tigger
  • #1   20. mar 2006 Okay.. men det er også når jeg laver mad eller går med noget i hænderne.. hun tror alt er til hende.. for hun har et sted hun skal være når vi spiser og det virker fint.. det er bare det andet..

• #2   20. mar 2006 hihi mann2 gjorde det også (og kan gøre det en gang imellem)
    mann2 får ikke lov til at være i nærheden af bordet når vi spiser, men i sin kurv
    det ved han så snart mad er på bordet! så går han hen og lægge sig,
    og må komme hen til os når der er taget at bordet!"
    agn råd!
    så blev vi ved med at sige neej, over og lægge dig!
    og det gør han nu!
    men held og lykke det er en lille kamp **ss**
    vi har den stadig en gang imellem med lille mann2

• #3   20. mar 2006 Ja, vores hunde har også lært at så snart bordet er dækket og vi sidder der, så går de ligeså stille hen og ligger sig, ingen pangel der.
    Jeg sys ikke der er noget mere irriterende en en stor savlende vovse der står og tigger:o)

• #4   20. mar 2006 Mann2 hehe mange tak.. men hun ligger i sin kurv når vi spiser.. hun er aldrig ved bordet når vi spiser.. så ligger hun i stedet bare og stirrer på os.. Så stirrer jeg igen og så holder hun op..

• #5   20. mar 2006 hvad mener du janiki
    savle, savle savle, dryp dryp
    GRINER

• #6   20. mar 2006 Monique er også et stort tigge-hovede selvom hun kun har fået hundefoder, men et nej eller gå hen og lig dig plejer at virke. Hun har sit tæppe hun skal være på når der bliver lavet mad eller spist i køkkenet, og hvis jeg går med noget spiseligt som hun bliir jeg interesseret i siger jeg bare nej det er mors, så går hun.

• #7   20. mar 2006 hun bliir jeg = hun blir

• #8   20. mar 2006 Jeniki.. Det er der heller ikke.. Men problemet er ikke når vi sidder og spiser.. det plejer det ikke at være.. det er når jeg laver mad eller skramler med en pose eller i ved.. har noget i hånden så går hun efter mig og render rundt og opfører sig tosset fordi hun skal bare have det jeg har.. rigtigt træls..

• #9   20. mar 2006 Mann2 skal være storebror W > Ja, akkurat, savle savle dryp dryp:o)))

• #10   20. mar 2006 ja det kan de godt gøre,
    jeg siger SLUT
    og så stopper han, og kigger den anden vej, som han ingenting havde gjort, Hihi
    det var især i starten,
    nu lægger han sig,
    og piver nogen gange, (opmærksomhed)
    og så kommer den igen SLUT mann2

og når vi har spist,for han mad og vi går en dejlig aften tur!

• #11   20. mar 2006 Tina > Du må i gang med tålmodigheds træningen - du må vise hende hvor du vil have hende til at være, følg hende derhen, ros hende, og sig evt. bliv.
    Måske du skal gøre det mange gange, men husk og ros hende når hun er der, også hvis hun går derhen uden hun får besked på det...ros ros ros altid ros, og gerne højlydt ros, det elsker de:-)

• #12   20. mar 2006 Jeniki>> Ja det må jeg prøve men skal jeg også gøre det hvis jeg har noget i hånden og hun tripper efter mig??

• #13   20. mar 2006 SLUT..............................Dygtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    fx ikke Jeniki

• #14   20. mar 2006 Mann2 > Jo, det bruger vi også, bare stop i stedet for slut, men det er ligemeget, det er ligeså godt.
    Men det virker nogen gange bedst hvis hunden ved hvor den "skal gøre af sig" og det ved den jo så hvis den er blevet fulgt derhen efter et "slut" eller "stop" nogen gange - men god høj ros, det elsker den.

• #15   20. mar 2006 Okay det lyder fint.. det bliver jeg nød til at prøve.. Mange tak for det alle sammen

Kommentér på:
Min hund tigger

Annonce