{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Hund tigger om at komme ud {{forumTopicSubject}}

Min hund har aldrig tigget om at komme ud, men her til aften har hun tigget..

Eftersom hun er på skånekost og ikke rigtig har skidt de sidste 24 timer vælger jeg selvfølgelig at gå ud med hende.. Men der er desværre IKKE gevinst..

Var i gået videre? Eller har hun haft sin chance? Hun har været ude ret meget i dag og hun holder sin mad i sig..

Jeg er villig til at gøre alt for hende, men hvad havde I gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund tigger om at komme ud
  • #1   7. okt 2012 Jeg ville gå en tur mere med hende inden jeg gik i seng smiley

• #2   7. okt 2012 Hun plejer også at komme ud lige inden vi går i seng.. Det var egentlig den her tur nu, men bliver oppe lidt og går gerne en tur mere smiley

• #4   7. okt 2012 Kan ikke hundemassage smiley

Går en længere tur med hende senere inden jeg går i seng.. Lige nu ligger hun roligt og sover oven på mig smiley

• #5   7. okt 2012 Har aldrig selv haft hund på skånekost, så synes bare 24 timer virker længe... Eller er det meget normalt?

Hun får selvfølgelig heller ikke så meget mad som normalt, så måske det kan være det? Hvornår skal jeg begynde at blive bekymret?? Hun tisser helt normalt, så lidt huld igennem er der smiley

• #6   7. okt 2012 Ja, hun får ris og kylling.. Men har kun fået det fra i går eftermiddags..

Har aldrig haft en hund på skånekost og dyrlægen fortalte ikke meget i telefonen... Hvornår ville I begynde at komme lidt tørkost i, så hun kan komme tilbage på normalt foder?

• #7   7. okt 2012 ville max køre ris/kylling i 48 timer

• #8   7. okt 2012 Ok.. Hun har fået det i lidt over 24 timer nu... Ville du begynde at blande tørkost i efter de 48 timer? Eller så hunden var 100% tilbage på normalt foder efter 48 timer?

• #9   7. okt 2012 Jeg ved ikke hvad andre vil gøre eller om det er det mest korrekte, men jeg ville max give det som det eneste i 48 timer, alt efter hvordan hundens mave har det.. afføring mm.. og derefter vil jeg roligt køre over på alm. foder igen. og opblande det med kogt kylling fx. og lidt ris ..

Mine hunde har aldrig rigtigt ville spise risen, så jeg har måtte prøve mig lidt frem..

• #10   7. okt 2012 Hun spiser det gladeligt..Blander også en smule vand og olie i.. Olien for at det lettere skulle kunne komme op igen, hvis det skulle være tilfældet og vand fordi hun ikke drikker ret meget her de her dage..

Så kan jo sagtens gøre maden klar, blande en smule tørkost i (når den tid kommer) og lade det stå lidt, så det ikke er så hårdt for maven?

• #11   7. okt 2012 Jeg sidder her og tænker, Hvor lang tid var du ude med hunden? Og hvor gik I?
    Min hund kan normalt holde sig længe, og alt efter hvad hun har ædt, skal hun af med noget 1-2 gange på en tur. Nogen gange først 2. gang efter 10-20 min.

Hvad har årsagen til skånekost været?
    Hvis p.g.a. tynd mave, og det er overstået, synes jeg også du igen skal gå over til alm. foder, evt 50/50.

• #12   7. okt 2012 Vi har gået samme tur som hun plejer at få morgen og sen aften, ikke super lang, men hun plejer uden problemer at komme af med noget på den tur smiley

Hun kommer normalt af med noget 1-2 gange dagligt..

Årsagen til skånekost har været opkast.. Hun kom af med noget mens hun fastede, men ikke efter hun er begyndt at få lidt mad i maven igen.. Så jeg ved ikke rigtig hvordan hendes afføring ser ud efter hun har fået ris og kylling..

Kommentér på:
Hund tigger om at komme ud

Annonce