{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

zoo plus {{forumTopicSubject}}

jeg har handlet mange gange ihos zoo plus og er altid tilfredse,,,idag fik jeg desværre ne kattemad sæk isteden for en af mine hundefoder....jeg skrev en mail via deres kontaktform og vupti 11minutter efter den er afsendt får jeg svar

Jeg skal bare sige en dag så bliver det afhentet og jeg får den sæk jeg bestilte,,,kald det lige service:-))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  zoo plus
  • #1   13. nov 2009 Er det noget du selv henter, er får du det bragt.? Altså det der skal byttes. For hvis de har leveret forkert pose, er det dem der skal bytte. Men har du fejlet er det fint.

• #2   13. nov 2009 Ja det er god service:) Og alle kan jo komme til at lave fejl. Jeg har også kun gode erfaringer med dem. Har dog også en enkelt gang fået noget forkert legetøj, men fejlen var så lille, at der ik var nogen grund til at gøre noget stort ud af det,

• #3   13. nov 2009 det er deres fejl ,,som der står på min orde seddel bestilte jeg royal canin hund og fået kat..så de afhenter her på min adresse som de også levere på...jeg havde nu også tænkt bare at genbestille men det kattefoder jeg har fået koster 300kr for 7 kg så der blev jeg nu lidt nærrig at forære det væk

• #5   13. nov 2009 Fik også en defekt transportkasse derfra og under en halv time senere havde jeg mail og flere valgmuligheder...
    Fik tilsendt en ny kasse og den dag GLS kom med den, tog de den gamle med...

SUPER service smiley

• #6   13. nov 2009 Så er det ikke god service, men deres pligt at rette deres egne fejl.

• #7   13. nov 2009 jeg vil så lige sige dette er fra den engselke side jeg har bestilt,,,jeg sendte dem engang også en mail som aldrig blev svaret på men udfylder du deres kontakt skema via deres hjemmeside??det skal man nemlig for at det bliver læst den anden er åbenbart sådan en no reply mail

Kommentér på:
zoo plus

Annonce