{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

zoo plus - betaling {{forumTopicSubject}}

jeg har en gang tidligere bestilt varer hjem fra zooplus england.

skulle så bestille igen her i dag og har fra en veninde hørt at det var billigere at benytte deres tyske hjemmeside - det er alligevel derfra de sender deres varer. og ganske rigtigt sparede 145 kr på at bestille i tyskland. men da jeg så skal afslutte og bestille skriver den blot tak for bestillingen. de sender varen når den er godkendt ved min kreditkort indehaver. - da jeg tidligere har bestilt der har jeg en konto - hvor jeg selvfølgelig har oprettet mit kort. men den skriver ikke noget om at jeg skal genindtaste kort nummer eller koder eller noget.

betyder det så de har alle de oplysninger de skal bruge for at gennemføre betalingen ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  zoo plus - betaling
  • #1   5. sep 2009 jeg mener at man opretter sig så den ik behøver kredit oplysinger har bestilt 2 gange der bar i england, 2 gang sgu jeg heller ik taste oplysninger

• #2   5. sep 2009 Kender ikke zooplus, men det undrer mig da lidt hvis du intet overhovedet skal indtaste, de sider jeg færdes på, hvor de gemmer kortnr. der skal man enten indtaste cvrkode eller f.eks 4-6 cifre mid i kortnummeret

• #3   5. sep 2009 ja det er jo også det som jeg undre mig over rene - men altså jeg havde godt nok mit hyr da jeg oprettede mig fordi jeg skulle godkende et bestemt område med betaling. så måske det har noget at sige - en godkendelse om at de gemmer oplysningerne. ved det ikke. men godt at høre malou at du har oplevet det samme. ellers skriver de vel igen..

problemet er at jeg ikke er nogen haj til tysk - så famler lidt rundt i blinde. men zooplus er fandme nemt at bruge og billigt --- også endda endnu billigere hvis man handler på deres tyske side

• #4   5. sep 2009 jeg må prøve den tyske side om 24 kg foder senere så smiley

• #5   5. sep 2009 Når man først har købt foder, legetøj, senge, transportkasser osv hos Zooplus så kommer man ALDRIG til at købe noget i danske dyrehandler igen..
    Det er bare monster billigt og super service !

Vil i hvert fald huske det med at det er billigere med tysk Zooplus !

• #6   5. sep 2009 ja det kan helt sikkert godt svare sig. selvom jeg ikke kan et ord tysk - så brugte jeg bare den engelske til at navigere ud fra. og varen kommer jo aligevel der nede fra når vi bestiller i england. besparelsen dækkede da både fragt og lidt til

• #7   5. sep 2009 Sidsel:

Jeg kan heller ikke tysk og derfor bruger jeg deres engelske hjemmeside.......*GG* Og nogle ting er dyrere og nogle er billigere i England:-)
    Og det med Dankortet, har jeg også prøvet. Da du i sin tid tilmeldte dig, gav du tilladelse til at de må gemme dine kort-oplysninger. Det har jeg også gjort:-))

• #8   5. sep 2009 stine -- ja de er virkelig hjælpsomme - da jeg oprettede min konto kunne jeg sku ikke helt finde rundt i det -- men de skrev med det samme og hjalp mig igennem. og 3 dage efter havde jeg min vare - selvom jeg bestilte en søndag

• #9   5. sep 2009 jeg skulle have ikke mindre end 10 bøtter Bay-o-Pet Murnil Pills - og sparer en 10 pr bøtte - det er alligevel en del

• #10   5. sep 2009 Ja mange sider gemmer kortoplysninger, jeg var bare overbevist om at de skulle gøre det således at man selv skulle taste få numre af det ind.

Der er jo ikke noget at sige til, det er nemt at blive udsat for kortmisbrug, når de må gemme alt smiley

• #11   5. sep 2009 Jeg bliver i tvivl om jeg skulle taste "koden" på mit dankort ind? Altså de 3 cifre?

• #12   5. sep 2009 Natascha:

Nej, men jeg handler også på den engelske.......... Men jeg kan nu ikke huske at jeg skulle kode noget ind:-)

• #13   5. sep 2009 Det er kun tre tal du skal indtaste, det er kontolnummeret på dit visa

• #14   6. sep 2009 Julie hvordan kan du mærke de synes du er en dårlig kunde ?
    jeg har oplevet et beslag til en stor ting manglede fordi pakken var skadet da den nåede mig. jeg skrev til dem og fik 3 muligheder. 1.helt ny ting og de fik den ´´gamle igen´´, 2. få pengene tilbage eller .3. vente de 3 måneder det tog at få beslaget hjem.
    jeg tog foto og mailede med ´´ring´´ om det beslag der var væk, efter 3 måneder sendte de så det forkerte så jeg måtte 3 måneder mere , det var jeg træt af men og forsøgte at få pengene tilbage nu, det kunne jeg så ikke mere, det rigtige beslag kom efter 6 mdr ventetid i alt, kommunikationen mellem os var god.nok.

sidst mailede jeg at de skulle forstærke papkassen og bøtterne med hundekiks fordi de altid revnede inden i pakken og så røg ud af den også beskadede kasse, den mail har jeg så ikke fået svar på, kassen var forstærket men ikke bøtterne da pakken kom, i det mindste blev gufferne da inden i papkassen, for de var ikke tapede som jeg havde bedt om.

alt i alt synes jeg det har været ok service, men jeg fortrød lidt da beslaget manglede for det er svært at forklare sig hvis det er noget helt specielt der er i vejen.

jeg synes det har virket bedst når jeg har mailet til dem via min konto derinde, mine trænings guffer er ret dyre selv om andre ting er billige, desværre er det de absolut eneste mine 2 kræsne hunde vil gå gennem ild og vand for at få, jeg bestiller 3 kilo trænings guffer ad gangen, desværre findes netop de guffer ikke dk for ellers havde jeg nu bestilt dem herhjemme, alt i alt er det nemmere med kommunikationen at bestille i dk, mange forretninger ville også tilbyde pengene tilbage igen, når de efter 3 måneders vente tid sender noget forkert.

• #15   6. sep 2009 Din konto gælder uanset hilven hjemmeside du bestiller over. Det gælder både koder, historik på køb og f.eks. plus-points!

Og jeg har nu kun oplevet god kundeservice fra dem. Fik i en levering sendt et bur, 8kg foder og en pakke hokamix-pulver - gæt selv hvad der var i stykker ved ankomst.
    Jeg skrev bare til dem, det var ferietid, så der gik et par dage før de svarede - men de sendte straks en ny forsendelse hokamix, jeg retunerede pakken (uden foderet som jo ikke var beskadiget), og fik pengene igen for det ildelugtende bur.
    Mere end tilfreds her smiley

• #16   6. sep 2009 Jeg havde købt 2 "mental-spil" til Kaido. Begge var i stykker ved ankomsten. Jeg mailede til dem og jeg fik mulighed for at tilbagesende (havde gemt emballagen) ved at GLS kom og afhentede varerne. Den ene havde de ikke flere af på lager, men om jeg ville have en ny af den anden og så have pengene tilbage for den, som de ikke havde flere af? Det takkede jeg ja til. 2 dage efter denne mail havde jeg det nye og intakte spil. Mine problemer å så i GLS. Jeg er altså IKKE hjemme hele dagen. Men det fandt vi ud af. Jeg måtte lige maile til Zooplus og huske dem på at give mig penge tilbage og det gjorde de. Så jeg er ikke nervøs for at handle der:-)

Kommentér på:
zoo plus - betaling

Annonce