{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Store hunde (fx. GD) og trægulve
  • #1   17. nov 2009 Hej,
    Det er efter min mening lige meget om man har en GD'er eller en hundstørrelse som jeg har nu (Toller og Leonbergerbl.). Jeg har haft GD'er og gulvene blev lige meget ødelagt, hvem af dem der brugte det. Derfor skiftede vi til et parketgulv, der ikke kan komme ridser i. Hundene har godt nok lidt sværre ved, at stå fast på dette når de er i fuld galop, men derfor må de også tage deres vilde legeture udenfor. Så hold dig endelig ikke tilbage med tanken om en GD'er. De er så skønne, og jeg vender også tilbage til dem! smiley

• #2   17. nov 2009 Vi bruger Alloc gulve, de kan klare alt, og er rigtig pæne.

vores den store vejer "kun" 32 kilo, men selvom han løber rundt på gulvet, sammen med vores anden hund, så er der ikke en ridse at se.

Vi har de her slags i vores hus, og det er bare det bedste køb vi har gjort!
    (link fjernet)
    (link fjernet)

Det er selvfølgelig ikke rigtigt træ.. men det føles ligesom, og det holder sig pænt altid...

• #3   17. nov 2009 Personligt bryder jeg mig ikke om pergo, da jeg synes det er meget glat for hundene, og de skrider for meget rundt på det... Tror det er meget hårdt for knæ og hofter hvis de "skøjter" for meget rundt..

• #5   17. nov 2009 Vores hunde har altid lært at der ikke må leges og løbes indenfor, så vi har aldrig haft problemer med trægulve

Kommentér på:
Store hunde (fx. GD) og trægulve

Annonce