{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk med store hunde...
  • #1   15. maj 2012 søge i græs, hendes foder gemt i tæpper i sofaen, en kong med fyld hun skal slikke ud. søgeøvelser i huset

og så træner vi lidt på hver gåtur, samt hun får et tyggeben hver gang vi går fra hende

og så får hun en daglig bryde kamp md os (sasha med røven ivejret og gabet åbent ;))

• #2   15. maj 2012 Det samme som folk med alle andre slags hunde gør ?

Eller mener du hvilket mærke bold osv ?

• #3   15. maj 2012 Hihi det vidst meget relativt hvilken størrelses hund man har og alle hunde er jo ikke ens, med hvad de godt kan lide.
    Som du selv skriver André & Louise er det mere specifikke ting og meget gerne mærker...

• #4   15. maj 2012 gå ture,finde godbidder i græs,bold og så bryder de med hinanden og leger med andre i hundeskoven

• #5   15. maj 2012 og okseknogler kan de få flere timer til at gå med i haven... hvis de er hule indeni,kommer der leverposteg indeni bagefter og så en tur i fryseren

• #6   16. maj 2012 Vi bruger rå ben, marvben med forskelligt fyld, store foderbolde, aktivitetskaktus fra RigtigHundemad, Kong, fodersøg på mark, spor, rallytræning osv.

• #7   16. maj 2012 Tusind tak for svar...

• #8   16. maj 2012 Jeg går og samler æggebakker, papkasser i alle størrelser, tynde plasticbeholdere, pappet fra toilet- og køkkenruller, aviser og lignende over en måneds tid af gangen. Når jeg har samlet nok, gemmer jeg godbidder i det hele og pakker dem godt ind og så kan hundene bruge tid på at finde godbidderne og rive det hele i stykker. Det synes de er fantastisk.

Alle vores gamle sokker binder jeg sammen med godbidder i knuderne/i enderne.

Vi gemmer mad under tæpper, rundt i hele hytten både oppe og nede så hundene skal søge i alle højder.

Udenfor gemmer vi også godbidder, men lige så ofte leger vi gemme så de får brugt næsten alle sanserne. Det er også super sjovt for os ejere smiley

Så har jeg alle mulige spil, bla.a af Nina Ottoson og andet mentalstimulerings-legetøj.

Ved vores sidste nye mentalstimulerings-leg har hundene lært at dykke.. Det gør vi ved at komme pølser i en opvaskebalje med vand, samt godbidder som synker.. Det sviner lidt, men det er noget hvor hundene skal tænke, overskride grænser og de er fælles med mig om aktiveringen..

Jeg kunne blive ved, men skal nok stoppe nu... smiley

Kommentér på:
Folk med store hunde...

Annonce