590 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Husk at samle den op! Husk at samle den op!

Ej hvor er jeg træt af folk råber efter os når vi er på tur, om vi husker at samle op efter os. Specielt når Filippa bare sidder og tisser!

Så sent som i dag var der et ældre par der spurgte mig om det på en ikke så pænt måde, da Filippa sad og tissede. Var lidt sur i forvejen, så fik sagt lidt vrissent om de ville have jeg skulle slikke det op med tungen eller hva?!

Andre med tæver som oplever dette? smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Husk at samle den op!
  • #1   18. nov 2009 Næh.. har jeg aldrig oplevet

• #2   18. nov 2009 jeg har oplevet det.
    mega træls.

• #3   18. nov 2009 Da jeg havde en tæve blev jeg også spurgt om det 1 enkelt gang, også på en ikke så pæn måde.
    Fik bare sagt til kvinde mennesket at hvis hun kunne samle tis op med en pose måtte hun meget gerne vise mig tricket hvorefter jeg rakte hende en pose....hun skyndte sig sjovt nok videre uden ydeligere kommentare smiley
    Kan godt forstå folk er irriteret over dem der ikke samler op men synes godt man lige kunne kigge efter en gang til inden man åbner munden.

• #4   18. nov 2009 Jeg har oplevet folk vender sig om for at kigge efter mig, når Pixel har siddet og tisset imens de er gået forbi, for at se om jeg samler op, og det gør jeg jo ikke når det er tis!

• #5   18. nov 2009 Men det er da irriterende folk der ikke samler op. Ved godt selv hvor nederen det er at jokke i en..... smiley

• #6   18. nov 2009 Ja! Og det er SÅ irriterende...

Det er heldigvis ikke altid de råber, af og til glor de bare virkelig olmt.. Haalloooo!! Hun PISSER, det KAN man altså ikke samle op.. Og det gør ejere af hanhunde jo heller ikke..

Hvad der pisser mig endnu mere af, er når jeg ser andre hundeejere der ikke samler op..

Forleden dag stod jeg og kiggede ud af køkkenvinduet da en ung knægt kom med hans amstaff hen og gik på græsset foran vores bygning. Hans hund sked, og så gik han.. Og inden jeg fik åbnet vinduet og råbt af ham var han væk.. Den slags pisser mig af..

• #7   18. nov 2009 La vær at vise tænder,hvis du ik ka bide fra dig! !

Hehe. Den må jeg bruge hvis det sker igen smiley

• #8   18. nov 2009 vi kan da bare tage noget køkkenrulle med, så kan det da suges op;-)

• #9   18. nov 2009 Det har jeg aldrig oplevet!

• #10   18. nov 2009 Jeg samler altid op hvor andre færdes, fortove o.s.v.,,men altså ikke ude midt på en mark eller lignende,,det pisser mig også fuldstændig af at andre bare lader det ligge.
    Jeg har sådan en lille stribe rald ude foran mit hus og der ligger bare HVER ENESTE dag lort fra alle mulige hunde,,arrrgggghhhh !!

Men oplevede en dag en dame der kom farende ud af sit hus ovre på den anden side af gaden,,som råbte af mig at nu skulle jeg fandme samle op efter mine køtere når de sked i hendes have !!!!
    Jeg spurgte pænt hvad hun dog mente ? Hvortil hun svarede at hun havde sgu tit set at de sked der, hvorpå jeg bare gik videre. Sagde så igen pænt til hende at det altså ikke var rigtigt, og at hvis det en dag skulle ske at de sked ovre ved hende, så ville jeg selvfølgelig samle det op.
    Hun blev så urimeligt gal og skældte mig ud,,,så jeg stod lidt og grublede (jeg hidser mig meget sjældent op),,og så sagde jeg til hende at jeg kunne se hun bar briller og om at jeg måtte anbefale en kompetent optiker til hende ? Hun spurgte lisså surt hvad fanden jeg mente med det ? og jeg svarede,,,jo, du kan jo tydeligvis ikke kende forskel på mine hunde, som er de eneste der findes i hele byen af den slags, og alle andre hunde,,så jeg formoder at du er blevet godt og grundigt snydt af din optiker,,måske har brug for en anden styrke,,eller endda slet ikke har brug for briller,,og det synes jeg da er synd.

Nåååå hun blev gal,,he he,,nogle gange er det bare SÅ provokerende at reagere stille og roligt så den slags mennesker ikke har den ringeste mulighed for at komme af med deres raseri ;o)
    Hun for ind og slammede døren i så det gav genlyd i gaden,,men har aldrig siden konfronteret mig ;o)

• #11   18. nov 2009 Danni J
    Griner højt :o)

• #12   18. nov 2009 Har heller aldrig oplevet det - men nu letter min tæve også ben *GG*

• #13   18. nov 2009 Det har jeg også oplevet.. Der kom en pige på cykel, som i øvrigt ikke kunne se rigtigt hvad Nala lavede, og spurgte om jeg ikk skulle rydde op efter min hund (på en ret så irriterende måde), jeg svarede at hun bare havde tisset og fik svaret: Ja ja... (I den tone hvor man kan høre at ironien lyser ud af hende og hun var sikker på jeg løj) Ret belastende når man ALTID samler op...

• #14   18. nov 2009 Lotte & Thomas<3 : Hehe ja det tror jeg også ;D Hun er meget dominerende så hun letter ben altid - og gerne begge bagben, så hun kan tisse så højt som muligt. Hun er lidt sær ;D

• #15   18. nov 2009 Jeg syntes også det er utrolig pinligt, for når min tæve tisser, sådan I ved bare sjatpisser ligner det virkelig at hun skider. og jeg får tit blikke her hvor jeg bor :s, men har nu heldigvis aldrig fået en kommentar, jeg ville ikke ane hvad jeg skulle gøre så .. smiley

• #16   18. nov 2009 Jeg ville fanme også sige "Jamen du er meget velkommen til selv at slikke det op" og gå min vej

Kommentér på:
Husk at samle den op!

Annonce