{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

gå-ven/lege ven søges ROSKILDE området {{forumTopicSubject}}

Ja jeg søger netop en tæve eller flere (størrelse underodnet han kan lege med alle størrelser) som Noddie kan komme ud og gå nogle lange ture med, og evt lege med engang imellem.

Jeg bor i Snoldelev men har bil så der vil være mulighed for transport ud til skove og hedeland fra min side af.

Jeg håber der er nogen der er friske, for han er en sød dreng.

Mvh Noddies mor

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gå-ven/lege ven søges ROSKILDE området
  • #1   19. nov 2009 Hey der. Jeg har 3 stk damer som evt er friske af og til. Vi kommer rimelig tit i området da jeg holder min fars gravsted i roskilde... Nova er et rivejern men aldrig unfair.Walle elsker bare at løbe..og Funky..er slet ikke gammel nok til at forstå noget der foregår omkring hende. Var det måske noget?

• #2   19. nov 2009 Det lyder helt fantastisk...:) Noddie elsker "damer" nu flere desto bedre, han er vel mand hehe..
    men jeg sender dig lige en pb med tlf nummer så kan vi snakkes nærmere om en dag der evt kan passe:)

• #3   19. nov 2009 Vi har snakket sammen før, men det blev aldig til noget.. Vi er stadig friske på noget leg. Aya skal bare lige være færdig med sin løbetid.

• #4   19. nov 2009 johanna: jeg har ledt efter jer, fordi smarte mig har slettet alle mine beskeder, såjeg håbede sådan du skrev:)

men du siger bare til:)

• #5   19. nov 2009 Årh, Johanna, vi skal også snart finde ud af noget smiley Det blev desværre ikke til noget sidst, da min farfar desværre valgte at stille træskoene

Gæt hvem: Ja, jeg har desværre kun hanhunde smiley

Kommentér på:
gå-ven/lege ven søges ROSKILDE området

Annonce