{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Er det mig, som er helt galt på den??? {{forumTopicSubject}}

Jeg sad i dag og spillede lidt på siden komogvind, da så jeg nogle, som havde være på udkik efter hvalpe og diskutionerne var igang, så tænkte jeg, at det var en mulighed at fortælle der inde, at jeg har hvalpe til salg. Det gjorde jeg og en del henvente sig, men to afviste jeg med det samme.
så var der en som meget vredt skrev i min gæstebog: man kan sgu ik sælge hunde på en spille side hvad fanden har du gang i.. der til svarede jeg, at det nok ikke var være end på opslagstavler hos dyrlægen eller, som her inde og at jeg jo ikke lod hvem som helst få hvalpene og derfor så jeg ikke noget galt i det.. så svarede hun vredt tilbage, at hun var uenig og at jeg bør meldes.. hmm for hvad?? jeg lader ikke hvalpene lide overlast, ved at lade en masse se, at de er til salg og jeg har ikke gjort hvalpene noget ondt, tror da næppe de selv kan blive generte over at deres billede også er på en spille side.. tjaa er jeg helt galt på den, eller er der bare noget om, at man ikke kan tillade sig, at skive man sælger hvalpe på komogvind, der hvor mange venlige danske hunde ejere jo også er online???
føler mig noget ked af hendes måde at skrive til mig på, da jeg vil hvalpene det bedste og forstår ikke hendes rasseri..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det mig, som er helt galt på den???
  • #1   19. nov 2009 Hop op og hop ned på den ..
    synes ikke du har handlet forkert . du har jo ikke stået på et fyldt markede med skrigende mennesker og larmede musik med dine hvalpe..
    så de har ikke lidt nogen overlast ved at du har skrevet at du ahr hvalpe til salg .. samt du er en erfarende hundeejere der kun sælger til dem du føler er de rigtige ejere til dine hvalpe ..

så lad hende råbe og skrige så længe du ved bedre at du ikke har skadet nogen hunde eller mennesker ved det du har gjort . og held og lykke med salget smiley

• #2   19. nov 2009 tak .. jeg syns heller ikke det på sådan en side er slemmere end andre steder på nettet eller den gule avisfeks.. der er jo mærkelige folk alle steder, men jeg har ikke igvet nummer eller andet kun henvist til mit galleri og sagt offentligt, at de er til salg, men hvis der er en uskreven regel for hvor usmagelig eller ulovlig det bør være at sige det på komogvind, så vil jeg gerne vide det jo..

• #3   19. nov 2009 Helle G
    Jeg har været på K&V i mange år - Og den der opførelse må stå for kones egen regning.
    Som du har beskrevet forløbet har du ikke annoceret/solgt direkte - bare henvist til muligheder - som andre henviser til DBA, GulOgGratis, Bilzonen eller andet folk nu efterspørger.
    Så tag det roligt.... slet hendes gæstebogsindlæg (Iøvrigt frækt at hun ikke skrive pb - det gør admin'er hvis du får løftede pegefingre på K&V - En advarsel - som de kalder det og man har mulighed for at forklare sig)

• #4   19. nov 2009 Ups - havde læst forkert - åbenbart kun i chatten I har skrevet sammen - Men stadig ser det ikke ud som om du har gjort noget galt

• #5   19. nov 2009 tak jeg har slettet hendes indlæg og fjernet ordet til salg fra overskrifter osv. og jeg har pænt forklaret mig i et svar til hende, men hun bliver ved med at skrive post hvor i hun sviner min handling til, så jeg ved ikke rigtig om hun bare er sådan en der genere folk der inde, for hendes egen gæstebog er også låst og man kán på hendes profil ikke se hendes ansigt osv.. men når man får sådanne post, så bliver man jo noget chokeret og ked af det, så ville høre jer hundeelskere om jeg har trådt forkert ved det jeg har gjort der inde ss takker for jeres gode svar det trøster c*,)

• #6   20. nov 2009
    Har de ikke sådan en form for moderatorer eller andet hvor du kan melde hende, så må de jo fryse hende eller hvad de nu har af muligheder på det forum.

Men nej du har skisme ikke gjort noget galt, hun er nok bare et styk sygt menneske, som lever et surt liv på cyberspace. Så hende må du ikke tage seriøst. men vel er det møg træls.

Held og lykke med salget.

Med venlig hilsen GItte

Kommentér på:
Er det mig, som er helt galt på den???

Annonce