{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Labrador (formel 1 ??)
  • #1   24. nov 2009 Oki jeg er ikke sikker på at jeg forstår dig selv om det er simpelt som du siger;) Så formel et er de fleste hunde eller hvad? Og retriver er??? hmm er ikke med;) Så bare at de fleste labber her inde er formel 1 nemlig.

  • #2   24. nov 2009 enig chine

  • #3   24. nov 2009 den har total meget energi jeg har selv haft en,så hvis du ikke skal bruge den til jagt syntes jeg du skal få en anden race

  • #4   24. nov 2009 Det er en lab men af meget aktive brugslinier. Lidt ligesom der findes field trial indenfor spaniels. De har også tre gange så højt aktivitetsniveau - ca.

    og der er MEGA stor forskel på en lab efter formel 1 linier - og så en god stor bred rolig lab af udstillingsliner.


  • #5   24. nov 2009 Den skal ikke bruges til jagt nej. Men den kommer fra søde og rolige men vagtsomme forældre. Den er ikke 100 Lab, den er 3/4 lab og 1/4 basset.. Det er to søde og skønne forældre, gode til børn og det. Mor er hel lab far er hal lab og halv basset.

  • #6   24. nov 2009 okay så skal jeg ikke gøre mig klog på det

  • #7   24. nov 2009 Chine: nej jeg går normalt os meget op i det der tavæe/ikke tavle, ikke at vi skal ind på det..

    Vi har os tavle på begge vores race katte..

    Nu var det mere fordi vi skulle have en hvalp af lab linier, og så fordi der er æte lab i min familie, havde jeg tænke på spørgsmålet hvad formel 1 står for;) Så det havde nu ikke med den hvalp vi køber at gøre;) Tak for link, det vil jeg da lige kigge på;)


  • #8   24. nov 2009 smiley VORES er ikke en formel 1;) Som du os selv så klogt siger, tavlen er afgørende. jeg går meget ind for tavle! Men nu forelskede jeg mig i min mosters hvalp som er en blanding.

    Det var bare spørgamålet formel 1 eller alm jeg tit har tænkt på hvad står for;) Vi har skal ikke en formel 1 eller en ægte lab, men vi får en skøn blandings lab;)


  • #9   24. nov 2009 Nej nej det var os mere for at undersrege at vores ikke en en formel 1, det kan den ikke blive jo hehe.. Men faren liner en lab, bere med de sødeste længere hænge øre;)) Og tak skal du da ha;)

  • #10   24. nov 2009 Jo tak det må man sige hehe;) Det er den gudeskønne race Hellig Birma;) Jeg har os skrevet det i min profil tekst;) thi hi

  • #11   24. nov 2009 Du kender måske til de racer? De liner lidt hinanden faktisk, men så er der jo alle de racetyppiske ting som skilder dem ad;) Men lige første øjekast ser de ret ens ud; de to racer;)

  • #12   24. nov 2009 Ja det er der altså, har os godt kunne tænke mig en Rag, men nu holder vi os til de Birmaer smiley

    Eye de er da bare for skøn , skøn, skønno! Hold da op;)) Det er altså vildt at de Perser kan have den farve øjne;)
    Det er lidt sjovt, men der er mange sjovt øjenfarver for katte gul, grøn , orange, mint grøn, baby blå, dyb blå, jamen der er masser;) Der er lidt til enhver smagt Med birmaen faldt jeg for de dybblå øjne og at det er en utrolig smuk maske kat synes jeg;) Og at man så kan få dem i omkring 18 varianter eller så noget, jamen. man har jo lyst til en af hver næsten smiley *GGG*

    Vores misser er en Han i fund brun masket, (ham på billedet) - kastrat
    og en pige i fuld blå masket - fertil
    Hun er parringsklar om ca 7 måneder, så må vi se hvordan det passer med tiden til den tid og om vi har råd;D Det koster jo at lægge ud til han og killing pris;) Men glæder mig i hvert fald;)


  • #13   24. nov 2009 Du skriver længere oppe om det så er de fleste labber der er formel 1 og nej det er det ikke.
    Der findes rigtig mange labber af jagtlinier, men kun hvis disse linier er engelske/irske, kaldes det en formel 1.

    Englænderne vægter blødhed og trænbarhed højt, og derfor er formel 1 labberne typisk bløde og meget trænbare hunde.

    Jeg er ikke enig med Chine i at formel1'ere kun hører til hos jægere. Men de hører bestemt til hos aktive hundeførere, det kan så blot (i mine øjne) være andet en jagt de bruges til. F.eks. lydighed, rally mm.

    Der er mange herinde der skriver formel1 ved deres labber -de fleste af dem aner ikke hvad en formel 1 er, og mit bud er at 90% af de hunde der står formel1 ved, bare er helt almindelige labber af udstillingslinier, jagtlinier eller en blanding af disse.


  • #14   24. nov 2009 Orr, Jamen det er jo forskelligt. Min egen opdrætter kom af med 3800 for han kat og 4 killinger..

    Det ligger vel på en 800 for hver killing ca..
    Jeg ved godt det nok ikke er så meget som med hunde som skal parres, men for os er det lige noget man skal spare op til;)

    Min veninde som opdrætter, har den skønneste Lilla tabby masket han mis, som Vores pige nok skal parres med, håber det stadig bliver til noget til den tid;) Men hun havde snakket om jeg skulle af med 3500.. eller 800 pr killing.

    Her er Mumi, ham fra profil billedet: brun masket

    http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19001


    Og Asja vores avls pige: Blå masket

    http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=31436

    Og et til

    http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=31436




  • #15   24. nov 2009 Michelle: Tak for din forklaring på mit spørgamål. Og så til det du siger, kunne heller ikke forstå der stor formel 1 ved så mange at hundene, bare på side et er der vist kun meget få som det ikke står ved;)

  • #16   24. nov 2009 Christina -hvis du prøver at søge på formel1 her i forummet, så vil du MANGE gange støde på at folk mener en formel1 = en labrador der er mindre, hurtigere og mere aktiv end "almindelige" labrador.

    Det er en udbredt misforståelse. EN formel1 kan være fuldstændigt lige så racetypisk som enhver anden labrador af jagtlinier. Men der er en tendens til at hvis en hund ligner en labrador, så er det en labrador. Hvis den ligner en labrador, bare mindre, jamen så er det da en formel1 labrador.

    Så det er jo altid positivt når nogen vælger at spørge istedet for at antage at det forholder sig sådan:o)


  • #17   24. nov 2009 Hov. glemte den skønne svensk stamende bamse, som Asja muligvis skulle parres med, han er lilla tabby masket, skøn skøn dreng!! meeeget smuk;) hehe

    http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=25631

    Håber forresten du kan se billederne, nu er de jo sendt som link direkte til kattegalleri, ellers sig til, så må jeg gamme som billede i stedet og linke det..


  • #18   24. nov 2009 Michelle: ja der er vist mange forskellige meninger om det emne, men kun standarden og tavlen kan vel afgøre det;) Nu var det os mest for at få stillet nysgerrigheden;) Men kan da godt se, at mange tror deres hund er en formel 1.. Kender os til folk som tror at alle labber er en formel 1, så det er et emne som mange ikke kender til, incl mig selv os jo;)

  • #19   24. nov 2009 Ihh tak skal du ha;) Håber os aftaler bliver holdt, vi har jo ikke noget på skrift endnu, hun er min veninde, men kan være svær at få fat på nogle gange..

    SÅ, har jeg godkendt smiley Ærgelig vi bor så lange fra hinanden, du lyder meget katte interesseret også;))

    Du har da profil på KG ikke? Siden du kunne se billederne, så kunne vi jo tilføje hinanden der inde;) Og kigge nermer på hinandens misser;DD

    Ih, jamen kan slet slet ikke vente til Asja er klar hehe, er helt spændt, og tænker jeg først på det så glæder jeg mig vildt;) Men 7 måneder, den tid skal nok gå hurtig i den her juletid og thuhaj hehe smiley


  • #20   24. nov 2009 ej ja øv. det koster jo at oprette en ny.. selv om vi ingen hund havde, og jeg ikke brugr denne profil fer på hg, så sletter jeg den ikke. for når vi får hund skal den nok tages i brug ordenlgt;P

    Men ja man kan så kun se et billede, det havde jeg glemt;)


  • #21   24. nov 2009 Ja der var en gang det var gratis, det var der jeg fik mine 3 profiler.Men det kunne da være sjovt du os fik profil der inde;)

    HAr du børn og er på BG?? baby altså;)

    Får tilsendt billeder af den lille lømmel idag, så kunne du jo kigge med;D
    Og skla nok sige til når der kommer gang i misse projektet<3 smiley


  • #22   24. nov 2009 HAHA, ja den er ikke go nok, selv om det er samme forkortese;)

    Ja er på FB, men er ikke så meget iinde i hvordan man sætter billeder ind der.. Men kan vel lære det;D

    Prøv at søge under : Mark Ejvind Andersen

    Redigerede den til mit eget navn, men den vil stadig kun acceptere søgning i mandens mavn;) Men det er nu nig som er på profilen , til trods for drenge navnet hehe, men se bort fra det;)


  • #23   24. nov 2009 hehe bare orden;D

  • #24   24. nov 2009 Du kan tage et kig på min hund her på galleriet. Han er 100% Formel 1.

Kommentér på:
Labrador (formel 1 ??)

Annonce