{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

prøver igen {{forumTopicSubject}}

første tråd om underholdning virkede ikke.... så prøver bare igen smiley

hvilket emne tænder folk mest af over? og hvorfor?

nu tænker jeg ikke kun herinde men generelt?

spørger mest af nysgerrighed, for bare herinde kan forskellige emner virkelig sætte folks... "urin" i kog...

(og ja...jeg keder mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prøver igen
  • #1   24. nov 2009 Vejret synes jeg simpelthen er så opreklameret. Hvordan fanden kan sådan et skodprogram trække seere.

  • #2   24. nov 2009 Haha Keld

  • #3   24. nov 2009 Mishandling af dyr.
    Salg af den gamle hund, fordi den nye hvalp er mere spændende.
    Salg af den nye hvalp efter 1 uge fordi den tisser på gulvet.
    Salg af den nye hvalp efter 2 uger fordi det er regnvejr.
    Køb af labrador fordi den ikke behøver at blive motioneret, for det gider man ikke!

    Og 1000 andre ting.


  • #4   24. nov 2009 ha ha sådan!

  • #5   24. nov 2009 Nååå ja.

    Avl på ALT hvad der kan kravle og gå. Kan det bløde, kan det føde.
    Alv uden at teste forældredyrene for racerelaterede sygdomme.


  • #6   24. nov 2009 ja hunde relaterede emner er altid et hit.... men syns keld var ret kreativ der..


  • #8   24. nov 2009 er det da ikke ok at avle på lille fido fordi den er lille og sød med den næse der er så flad at den næsten ikke kan trække vejret? de der små hjulben er da så søde? og hvis nu man finder en med lige så skæve ben, bliver de så ikke lige da????

    troede jeg da..?


  • #9   24. nov 2009 sådn krumme!

    tror race er en hitter! om det er "menneskeracer" eller hunderacer går der helt galmatias i den...der er altid nogen der føler sig truffet. og så læser/hører man hvad man vil læse/høre....


  • #10   24. nov 2009 *er det da ikke ok at avle på lille fido fordi den er lille og sød med den næse der er så flad at den næsten ikke kan trække vejret? de der små hjulben er da så søde? og hvis nu man finder en med lige så skæve ben, bliver de så ikke lige da????

    troede jeg da..?*

    NEJ!!!!!! KUN hvis lille Fido udtrykker et STORT ønske om at blive far/mor!!!!


  • #12   24. nov 2009 jamen det gør fido! fido render rundt med sin bamse hele tiden, ligger med den i kurven og slikker på den....
    Far/mor???

    den sidder ned og tisser, så må den da være en pige?


  • #13   24. nov 2009 beklager...... shaker er for almindelig..... vil gerne have fido blandet med noget grand danois(længere ben) mastiff (søde hængelæber) basset (laaange ører) pitt bull(rød næse som rudolf)husky(blå øjne) og så lige hvis shaker havde striber ville det passe godt ind smiley

    nogen der vil købe en hvalp så?


  • #14   24. nov 2009 Anti gøhalsbånd, plejer at give en lang tråd *GG*

  • #15   24. nov 2009 hvad med stød halsbånd tror du det giver debat he he

  • #16   24. nov 2009 Jeg er enig med Mette.

    Men det der tænder mig af, er når folk skriver en tråd, hvor de direkte træder på folk.

    F.eks. Jeg hader folk der er på kontant hjælp, og synes det er KLAMT OG DOVENT!

    - Sådan en tråd kan man skrive på en helt anden måde, UDEN at træde på folk. F.eks.

    Hvad mener i om kontant hjælp?, og hvis der er nogen her der er, hvad er årsagen. (: !


    Man kan sige tingene ti gange pænere, også ville folk heller ikke nedgøre nogen eller, komme oppe og skændes og sige grimme ting (:


  • #18   24. nov 2009 jeg tænker lidt her, at det også godt kan være svært ikke at træde på folk herinde, hvor folk er så forskellige......
    nogle er mere sarte end andre, og vi har jo også forskellige temperamenter allesammen....
    også lidt derfra tråden udspringer... forskellige emner tænder forkellige folk


  • #19   24. nov 2009 Jaa, men jeg synes bare ikke at man bevidst burde trampe på folk :), man kan sige alt uden at ramme folk og på en pæn måde smiley

    - Men sådan er jeg nu nok bare selv af natur (: , Jeg vil ikke såre nogen bevidst (:


  • #21   24. nov 2009 eeeeejjjj så får de jo rudolf næse.... åååhhhrrr sådan nogle små basser..... jeg er godtnok kun 15, men jeg er meget moden og sådan en hund kræver jo hverken megen motion eller stimulans...... rigtig god julegave til min veninde som jeg lige er flyttet sammen med... hun har lige solgt sin gamle hund fordi hun har fået nye støvler... og der passede den altså bare ikke til.....

    tror du ikke det ville være en god sofahund?

    hvad koster sådan en bamse? og kan jeg få den når den er 6 uger? så tror den at jeg er mor....


  • #22   24. nov 2009 en god diskussion er ikke af vejen... og man skal jo huske at de fleste herinde er nogen man ikke kender....så hvis der er nogen der træder på en, kan man bare tænke NÅ! for de aner jo ikke hvordan man er, når man ikke sidder foran skærmen... i grove træk

  • #24   24. nov 2009 HMM... har en lys beige sofa.... så hvis farverne går helt galt, kan man så ikke bare afblege den? man kan jo bare prøve sig frem indtil man finder noget der er skrapt nok...

    og hvis ikke det virker barberer vi den da bare....
    Tror du at Veet kan fjerne det hele hvis man prøver af flereomgange?

    du kan købe den tilbage for en tusse mere hvis den bliver for stor.......?


  • #26   24. nov 2009 supernice smiley det er en deal.... he he

    syns ikk der er meget humor i folk herinde i dag? udover dig krumme selvfølgelig.........

    er folk barehelt døde på sådan en herlig tirsdag? (har fri i morgen derfor er den herlig)


  • #28   24. nov 2009 aldrig sove mere....... får indlagt et drop med Red Bull... nu hvor de endelig er lovlige i DK og jo heldigvis ikke er ret dyre *HOST*

    og er ikke helt sikker på hvor langt man kan strække sit latterlige humør herinde før man bliver frosset........


  • #29   25. nov 2009 He he det sku da dejligt med idt sofahumor her fra morgenstunden af:-)

    Hvad tænder folk... hmm...
    Kamphunde
    Overfald med uforsvarlig ejer
    Pædofeli(staves)
    Når nogen skærer halsen over på en kamphund der har overfaldet

    Osv osv osv...

    Kan jeg ikke få den der kangal, pitt, astaff, ambull, slædehundsblanding? Tror lige den passer ind i min hverdag! Og jeg behøver hverken snor eller halsbånd til den, jeg lærer den at cykle så den ikke overfalde andre hund!


  • #30   25. nov 2009 Kamphunde
    Løse hunde
    Hunde som SÅ gerne vil være forældre
    Hunde som sættes til salg i en alt for ung alder fordi man ''pludselig'' skal flytte
    Folk som sælger én hund fordi de ikke har overskud til to, for derefter straks at oprette en tredje.

    Der er mange ting...


Kommentér på:
prøver igen

Annonce