Eflerlysning af chihuahua {{forumTopicSubject}}
Prøver igen denne gang uden navne, så tråden ik bliver slettet igen...
Jeg har læst den tråd der kører om en chihuahua som efterlyses. Vi er det "unge" par som solgte hende til Herning for et halvt år siden.
Damerne i tråden får det fremlagt som om vi har noget at skjule ang hvor hun er kommet hen og at vi ik vil udlevere nummer. Her kommer forklaringen, da jeg ik gider at høre på det der hellige pis:
Opdrætter bliver kaldt Y og den anden X og hunden er G:
X køber G og har hende i nogle mdr, hvorefter hun så ik kan ha hende mere pga hun vil ændre sit liv. Fair nok. Y får budet på hende, men har ik pengene. Så vi køber hende. Vi er på daværende tidspunkt venner med Y og mand og ses meget. Der sker så en masse ved os og Y og vi vælger at sælge G igen. Y og X får budet men ingen af dem vil ha hende. Y fordi hun selv sælger ud af hunde og X fordi hun ik har et liv som hører sig en hund til. Vi erfarer så at X sviner os til pga vi vil af med hende efter et år. Derfor bryder vi kontakten med hende, da vi ik mener hun kan være det bekendt og synes hun er dybt dobbelt moralsk.
G bliver så solgt til et sødt ungt par, som Y er helt indforstående med. Hun spørger om de har hjemmeside og mail, hvilket de ik har. Jeg siger vi kun har fået adr og nummer til dem. Ok og mere bliver der ik spurgt ind til det. Andet end hun spørger nogle gange om det går ok med G, hvilket vi kan berette at køberne siger det går rigtig godt. Så hører vi ik mere ang G. X skriver så en sms for ca en måned siden og jeg gider ik at svare pga ovenstående. Synes bestemt ik jeg skylder hende en skid efter det hun har sagt/skrevet til en som siger det videre til os.
Y og mand bliver vi uvenner med for flere mdr siden pga mange andre ting og har ingen kontakt haft med dem siden. Hvis de virkelig var så bekymret så kunne de ha skrevet til os ang det nummer. De har aldrig direkte spurgt om de måtte få det nummer. Så det gider jeg ik høre på, at det skal lyde som om vi har nægtet dem at få det.
Vi har det sådan at når folk sviner os til så er man altså ik super imødekommende bagefter og derfor har vi ik villet ha kontakt med X. Og når man ik kan fordrage nogen og ved hvordan de personer rotter sig sammen bag ens ryg og fordrejer/undlader at fortælle visse ting der er foregået, så gider man heller ik kontakte dem og være behjælpelig bagefter.
Jeg har dog snakket med de nye ejere om det var ok de "bekymrede" gamle ejere måtte få deres nummer så de kunne få renset deres dårlige samvittighed. Og det var det. Så den kan fåes i PB.
Dette var min side af historien.
Gider ik mudderkast eftersom ingen af os kan li hinanden og derfor er dette indlæg kun lavet for at "forsvare" og forklare.
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 71 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 689
Nummeret er udleveret over PB til Y. Så hele dette emne er vist uddebatteret
Eflerlysning af chihuahua