Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Let rengøring 500 kr.
  • Toilet løber 3.400 kr.
  • Græsklipning 1.370 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Fjerne bed støbt i cement 4.200 kr.
  • Akkustikpaneler i entré 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ørerens
  • #1   26. nov 2009 Det jeg bruger til Daisy hedder otoclean og er købt hos dyrlægen :o)

• #2   26. nov 2009 Der er jo kæmpe forskel på hvad det skal bruges til... Mider, svamp, generel ørerens eller noget andet... Dyrlægen ved bedst hvad din hund har behov for!

• #3   26. nov 2009 Alt mit er købt hos dyrlægen efter et besøg med hunden - Hun har altid lidt kraftigt af forskellige slags øreproblemer - og der har ofte været behov for forskellige produkter for at "løse problemet" - Det kan dyrehandlen ikke oplyse om!

• #4   26. nov 2009 Der er ingen øreproblemer, men opdrætter har rådet mig til at rense vuffens ører jævnligt.
    Er godt klar over at dyrehandlerens ikke er godt nok hvis der er tale om reelle øreproblemer.

• #5   26. nov 2009 Otoclean fra dyrlægen er ihvertfald ganske almindeligt ørerens, det ville jeg anbefale.

• #6   26. nov 2009 jeg har købt mit hos dyrlægen, det hedder Pet Clean ørerens / uden alcohol. (kan ikke huske hvad jeg gav for det? )
    Det har jeg været fuldt tilfreds med :o)
    Men jeg renser dem nu ikke så tit igen, måske 3-4 gange om året ? Mine har de der store hængeører, så der samler sig jævnt meget skidt i dem egentlig,, jeg gør det at ca. hver 1½-2 mdr. tar jeg og tjekker/renser med de der flade vatrondeller,,og hvis der er rigtig meget øresnask, så sprøjter jeg en squis ørerens i for at jeg ikke gør dem helt hudløse af at tørre/rense :o)
    Vi har aldrig øremider/svamp til trods for at de har alt hvad der skal til for at fremprovokere det , så det må jo virke ok fint ;o)

• #8   26. nov 2009 Jeg smutter forbi dyrlægen og ser hvad de har:)

Tanja- Jeg blev rådet til at anvende metoden med vatrondellerne:)

• #9   26. nov 2009 Jamen de er altså også bare kanone at bruge,,man kan sådan lige ha pegefingeren indeni når den bliver foldet sammen i øret :o)
    Men damn, der er forskel på øregang-størrelser !! Ved Uba skal jeg bruge en lillefinger, Ayla passer det lige med at jeg får taget alle sider på en gang med en pegefinger,,og ved Talut blev jeg godt nok forskrækket første gang,,vattet forsvandt derinde,,ha ha :o) Så når det er hans tur..så har jeg lige ved med tommelfingeren også ;o)

• #10   26. nov 2009 Tanja- Hehe fik mig lige et godt grin der:)
    Jeg må prøve mig frem og se hvilken finger der passer bedst med størrelsen på hans øregang:)

• #12   27. nov 2009 Steen- Men spørgsmålet er om det er lige så godt? Jeg har ingen forstand på det, og dyrehandleren kan nok ikke hjælpe særlig meget

Kommentér på:
Ørerens

Annonce