{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Jeg er bare total mærkelig! {{forumTopicSubject}}

-Siger min mand... (og de fleste andre) Men Ivy er altså kommet i sin første løbetid, og jeg er bare SÅ stolt! Min lille prinsesse er ved at blive en stor pige nu... smiley *suk*

Desuden har hun nok fået underlivsbetændelse og har feber, så hun er på antibiotika, og jeg putter derfor særligt om hende... Manden er også lidt småsløj, men jeg vil hellere koncentrere mig om hende... HAHA!

Nå, det var bare lidt overtrætheds lummerlighed jeg ville af med, her til aften.... Håber i alle får sovet fantastisk! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er bare total mærkelig!
  • #1   4. dec 2009 Ja... Og så er han ikke ligefrem en lille mand.. Han er en stor skaldet mand, med store muskler og tatoveringer... For nogle kan han se styg ud, men lige nu ligger han bare og piver på sofaen.... Og jeg NYDER det! MUAHAHAHA!

Og lille Ivy har fået en kæmpe blød seng at sove i... Med dyne.... Hehehehe

• #2   4. dec 2009 Så kan de lære det.... Og ja, det er vidst videnskabeligt bevist! smiley Gud, hvor er jeg træt... Det svider helt i øjnene.... Men jeg GIDER altså ikke i seng endnu.. :S Ved ikke lige hvad der sker... Hmm...

• #3   4. dec 2009 Hun kommer IKKE op i moars nye stof sofa!!! Men tilgengæld har vi lige fået ny seng, så jeg har lavet den gamle topmadras om til den lækreste, bløde seng, til hende... smiley (foldet den sammen til en firkant og pakket den ind i et DYRT sengetæppe også) Hun ligger bedre end de fleste andre i huset.... Hehehehe... Hun skal jo have det godt, den lille....

• #4   4. dec 2009 Du kender vel manden der siger: At når en rigtig mand er forkølet, skulle vi kvinder snakke om at føde, dét er jo ingenting:-OOOO
    Men pas nu godt på din lille tæve... Vores Trunte havde livmoderbetændelse for et halvt år siden og nu går vi spændte og venter, da de kloge siger at én gang livmoderbetændelse, så kommer det igen;-(
    Vi krydser fingre for hun var virkelig dårlig, så kommer det igen er vi nød til at få fjernet livmoderen, siger dyrlægen.

Men er der nogen herinde der har erfaring med det?

• #6   4. dec 2009 Julie C. Vores Carla havde også livmoderbetændelse som blev klaret med penicillin. Normalt fjerner man underlivet, men hvis det bliver opdaget i tide og man gerne vil have hvalpe i næste løbetid, så prøver man med penicillin.

• #8   4. dec 2009 Dr. Dyr var ikke sikker, da hun jo samtidig lige kom i sin første løbetid.. Men hun havde feber, og derfor behandles hun nu med antibiotika.. -For en sikkerheds skyld.. Jeg skal derop med Ivy igen, på onsdag.... Håber da godt nok ikke de har tænkt sig at fjerne hendes underliv!!!!!!!!!!!!!!! :O:O:O

• #10   4. dec 2009 Julie C: Jeg har hende ikke for at avle på hende, men et enkelt kuld en dag, kunne da være sjovt at prøve.... Men synes bare det ville være så synd for hende... smiley Hun er jo min lille baby, så hvis det gør ondt på hende, gør det ondt på mig....

• #12   4. dec 2009 Mange tak smiley

• #13   4. dec 2009 Julie C. underliv/livmoder, det er så bare en talemåde, mener selvfølgelig livmoder. Ifølge min dyrlæge kan man redde hunden fra livmoderbetændelse næste løbetid hvis den bliver parret. Tror ikke min dyrlæge havde foreslået det, hvis det er til fare for hunden. Har før haft hunde med livmoderbetændelse, hvor livmoderen blev fjernet, så kender symptomerne godt, derfor kom Carla også til dyrlægen tidligt i stadiet. Hun blev scannet både før og efter penicillinkuren derfor kunne dyrlægen konstatere at vi kom i tide og blev erklæret rask efter penicilinkuren.

• #14   4. dec 2009 Uhh ha ja man passer bedre på sine små vapser end mændende - de må sq være store nok til at klare sig selv;o)

Og ja mænd er pyldrede når de er syge sådan er det bare - har altid sagt at mænd skulle prøve at have mens smerter én dag - så tror jeg aldrig de pyldrer igen :o)

Min mand synes også jeg er komplet åndsvag når det kommer til max drengen... fx så har jeg lavet en julekalender til ham med fine små pakker -og ja som sagt så synes han det er komplet tåbeligt .... Men alt for min lille dreng - synes det er såååå hyggeligt at pusse nusse om ham ;o)

• #15   4. dec 2009 Annette Ø: Du skriver, "Ifølge min dyrlæge kan man redde hunden fra livmoderbetændelse næste løbetid hvis den bliver parret."

Ivy er kun 8 mdr. gammel er det er hendes FØRSTE løbetid... Jeg får hende altså ikke parret i næste løbetid, selvom det måske kan kurere hende... Så hellere ty til operation og få livmoderen fjernet, selvom det er en lille drøm, en dag, at få bragt nogle små buller hvalpe til verden.... Men hun er simpelthen for ung til at blive parret....
    -Jeg har godt læst om flere der får parret deres tæver, allerede i 2. løbetid, men jeg er en af dem der synes det er noget total svineri.... smiley

(Jeg skriver ikke som om, at det er DIG der har sagt det... Du skriver jo selv det var din dyrlæge) smiley

• #18   4. dec 2009 Altså er i slet ikke klar over at den influenza som vi kvinder har er som at klø sig i nakken i forhold til den " DØDELIGE OG MEEGET SMERTEFULDE MANDEINFLUENZA " de får ???? Altså SARS og Fugleinfluenza "GO HOME" ;O)

• #19   4. dec 2009 HAAAAHAAHAHA!! SÅ rigtigt! Det er godt du har sådan en klog mor, Asta.. smiley Skulle vi forresten ikke snart lege? Mvh Ivy

Kommentér på:
Jeg er bare total mærkelig!

Annonce