713 visninger
|
Oprettet:
Jeg er bare total mærkelig! {{forumTopicSubject}}
-Siger min mand... (og de fleste andre) Men Ivy er altså kommet i sin første løbetid, og jeg er bare SÅ stolt! Min lille prinsesse er ved at blive en stor pige nu...
*suk*
Desuden har hun nok fået underlivsbetændelse og har feber, så hun er på antibiotika, og jeg putter derfor særligt om hende... Manden er også lidt småsløj, men jeg vil hellere koncentrere mig om hende... HAHA!
Nå, det var bare lidt overtrætheds lummerlighed jeg ville af med, her til aften.... Håber i alle får sovet fantastisk!
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 32 Svar: 129
Og lille Ivy har fået en kæmpe blød seng at sove i... Med dyne.... Hehehehe
apr 2008
apr 2008
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 362
Men pas nu godt på din lille tæve... Vores Trunte havde livmoderbetændelse for et halvt år siden og nu går vi spændte og venter, da de kloge siger at én gang livmoderbetændelse, så kommer det igen;-(
Vi krydser fingre for hun var virkelig dårlig, så kommer det igen er vi nød til at få fjernet livmoderen, siger dyrlægen.
Men er der nogen herinde der har erfaring med det?
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 314
apr 2008
apr 2008
apr 2008
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 314
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 464
Og ja mænd er pyldrede når de er syge sådan er det bare - har altid sagt at mænd skulle prøve at have mens smerter én dag - så tror jeg aldrig de pyldrer igen :o)
Min mand synes også jeg er komplet åndsvag når det kommer til max drengen... fx så har jeg lavet en julekalender til ham med fine små pakker -og ja som sagt så synes han det er komplet tåbeligt .... Men alt for min lille dreng - synes det er såååå hyggeligt at pusse nusse om ham ;o)
apr 2008
Ivy er kun 8 mdr. gammel er det er hendes FØRSTE løbetid... Jeg får hende altså ikke parret i næste løbetid, selvom det måske kan kurere hende... Så hellere ty til operation og få livmoderen fjernet, selvom det er en lille drøm, en dag, at få bragt nogle små buller hvalpe til verden.... Men hun er simpelthen for ung til at blive parret....
-Jeg har godt læst om flere der får parret deres tæver, allerede i 2. løbetid, men jeg er en af dem der synes det er noget total svineri....
(Jeg skriver ikke som om, at det er DIG der har sagt det... Du skriver jo selv det var din dyrlæge)
dec 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 779
apr 2008
Jeg er bare total mærkelig!