så skal den hund vist på slankekur!!.. {{forumTopicSubject}}
I dag da jeg kom hjem fra skole, lukkede jeg min ene hund ud i haven.. det skal lige siges at mine to hunde ikke er sammen når vi ikke er hjemme, den ene er i gangen, den anden i stuen... jeg fik hentet posten ind og siger så til min skotte: nå skal vi se om walter er hjemme.. hvilket får hende til at løbe hen og stille sig foran døren til stuen så hun kan komme ind og sige dav til vores basset... jeg åbner døren og venter at blive væltet omkuld af en glad hund som jeg plejer... intet sker.. jeg kalder og kigger ind i stuen. der er ingen hund! kalder igen.. der er helt stille.. så begyndte jeg ski da at blive lidt nervøs... for hvor pokker kan hunden dog være.. jeg kigger i soveværelset, gæsteværelset, køkkenet.. ingen hund!.. jeg kalder og kalder og får nu pludselig den tanke : gad vide om jeg har glemt at lukke den ind fra haven i morges!!... det synes jeg nu ellers jeg havde gjort.. jeg kalder og kalder og kan pludselig høre poter der tripper på trægulv, inde i soveværelset.. skynder mig derind og ser en snude stikke frem under sengen, hvor vores basset sidder og ser noget betuttet ud og det bare lyser ud af øjnene på den : MOOAAR jeg sidder fast.. kom og hjælp mig!! så måtte jeg hen og løfte sengen, for at få hunden ud... så kom han fri og måtte ha lidt trøst inden han var klar igen... *ggg* gad vide hvor længe han har sittet fast under sengen... men et godt grin var det ellers, da først de dårlige nerver havde lagt sig...
jun 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 436
mar 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.659
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.635
Tror jeg sku have styret mig selv, for ikke at bryde ud i grin - smiler...
jul 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 199
jul 2005
Følger: 29 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 199 Svar: 1.223
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.265
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 69 Svar: 362
tror jeg hellere må huske at lukke døren til soveværelset i morgen...*gg*
så skal den hund vist på slankekur!!..