{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

en irreterende hanhund {{forumTopicSubject}}

hej er der nogle der har et forslag til hvad man gør når man har en nabo hvis hanhund ikke kan tåle andre hanhunde. det irreterer mig da vi altid skal holde øje med om de er på vej ud og gå da vi har to hanhunde og den farer lige i flæsket på dem når den kommer ud den har endda revet sit halsbånd af for og fare efter dem og vi har en genbo hvis hund så sent som i går blev bidt i halen af den og det er sket før at den har gjort det ved den det har den guskelov ikke gjort ved vores endnu

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en irreterende hanhund
  • #1   11. dec 2009 prøv med politiet, eller bved manden om, at holde sin hund til sig..

• #2   11. dec 2009 bed

• #3   11. dec 2009 Nu er alle hundeejere ikke ens, og hundene bliver opdrager forskelligt,

På samme måde som belister heller ikke er ens, og overholder færdselsreglerne.

Så det er godt at have øjne og øre med sig, så man ikke kommer til skade.

• #5   11. dec 2009 Maiken.. Hehe jeg tror seriøst lige at jeg er blevet din største fan.. Selvom metoden ikke er den optimale er den sku da for fed.. Kunne selv finde på noget lignende hvis jeg havde stået i sådan en situation. Punktum smiley

• #6   14. dec 2009 takker for de gode råd og ja vi har snakket med ham og den da da den bed vores genbo's hund da stod deres søn i vores indkørsel og jeg stillede mig selvfølgelig i mellem da den slap og jeg prøvede og jage den hjem til sig selv også sagde jeg til den hvad er det for noget og da stod naboen i døren også fik jeg af vide at han nok selv skulle skælde den ud så jeg tror sku ikke der er noget og gøre når han ikke kan tåle man siger noget til den

Kommentér på:
en irreterende hanhund

Annonce