{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.739 visninger | Oprettet:

Hundefrisør {{forumTopicSubject}}

Hej...
Jeg har hørt så meget dårligt om mange hundefrisører, så nu kunne jeg godt tænke mig at høre jeres erfaringer? Har hørt at der er rigtig mange der bruger nogle temmelig hårde metoder for at få hunden til "at makke ret"...
Er der nogle der kender til Odense Hundesalon i Tommerup?
Søger en god hundesalon på Fyn eller Vestsjælland...
Og så er det en cocker, så det må de gerne have lidt forstand på - har hørt om hundefrisører der mente cockeren skulle klippes, og ikke trimmes...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefrisør
  • #1   14. dec 2009 Jamen jeg har kun erfaring med en herovre i vestjylland. Hun er tysker men tilflyttet til danmark. Hun tager alle racer og hun har tiden til at klippe/trimme en hund uden at skulle bruge hårde metoder. Hun har haft sin egen salon i tyskland i over 12 år og denne i dk i ca 1 års tid.

• #2   14. dec 2009 Denne.
    http://karlas-hundesalon.dk/
    Hun er sød og har kaffe og the på kanden og hun er glad for en sludder for en sladder mens hun klipper.

• #3   14. dec 2009 Det lyder ellers godt... Glemte også lige noget... Der er mange hundefrisører som ikke vil have at ejer skal være der imens de klipper - er det i orden med jer? Altså jeg ville jo helst gerne være der, og se hvordan hun behandler min hund, men min veninde fik at vide at hunden blev mere pylret hvis ejeren skulle være der, så det ville frisøren ikke have... Men lyder som om man gerne må være der imens hun klipper hos den du snakker om, Vivi?

• #4   14. dec 2009 Ja det måtte jeg og hun var rigtig sød. Dog er hun først ved at lære dansk men man kan sagtens føre en samtale med hende, jeg snakker dog flydende tysk så vi holdt den bare på tysk ;-D Nu er mollie også ekstrem nem at have med til frisøren så hun kom ikke engang i "galgen".

• #5   14. dec 2009
    Hvis det er en cocker du har, så ville jeg da kontakte nogle cocker opdrættere i nærheden og komme derud og få det lært selv.

Jeg har selv i tidernes morgen selv haft 2 stk og dem lærte vi selv at ordne. Spanielsklubben afholder også trimmekurser. For det første er det sjovt, og for det andet er det noget kun billigere.

mvh Gitte

• #6   14. dec 2009 Ja, har også tænkt mig at tage på trimmekursus... Havde bare tænkt på at tage til frisør og få det gjort den første gang, så den værste hvalpepels kunne blive taget... Der er ikke stamtavle på ham, så ved ikke om det kan lade sig gøre at få hjælp fra en opdrætter... Men så på Odense Hundesalons hjemmeside at de tilbød kurser for 3 ad gangen, og det synes jeg egentlig kunne være fint, hvis hun altså er god....

Og ja, så synes jeg også det kunne være rart at høre andres anbefalinger/advarsler mod diverse hundefrisører...

• #7   14. dec 2009 Min søster er hundefrisør - hun vil ikke have ejere mens hun klipper, både fordi hunden ofte bliver umulig når ejeren er der, og så fordi hun synes det er træls at skulle fokusere både på hunden og på ejeren på samme tid... Jeg kan helt ærligt godt forstå hende - jeg ville nok have det på samme måde.

• #8   14. dec 2009 http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=19262
    Christna herinde er hundefrisør.Hun er rigtig sød og dygtig.

Kommentér på:
Hundefrisør

Annonce