959 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Så bliv dog voksen!! Så bliv dog voksen!!

Øv, hvor jeg hader dette teenage stadie.... ! Jeg GLÆDER mig til det er overstået... Elsker min lille søde Ivy, men er død træt af, at ALT hvad jeg ejer er tygget fuldstændig i stykker.. -Selvom det har stået helt oppe på køkkenbordet! :S Min 2½ årige søn, har lige fået en julegave af min mor, i lørdags... -En flot og sej cykel, og han er bare så stolt af den.. Så i morges kommer jeg ned og ser Ivy har ædt den ene pedal!!!! -Det var så min spasser mand, der havde sat cyklen ude i køkkenet, hvor hun sover.... ("¤#!!!!!&%!/&¤&!¤!!!) AARGH!

Det er bare så synd for min lille dreng.. smiley Og jeg bliver skisme irriteret på Ivy altså...

Træner, aktiverer og går lange ture med hende, hver dag.. Desuden er jeg også hjemmegående, (en måned endnu) så hun keder sig aldrig! Jeg bliver simpelthen vanvittig...

Nå, sorry... Jeg havde bare lige brug for at få lidt luft.. smiley

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lagt klikgulv 4kvm 900 kr.
  • Samling af 2 stk. metalreoler 2.000 kr.
  • Klipning af ca. 28 m hæk inkl. bortkørsel 1.950 kr.
  • Stigereol samlet 400 kr.
  • Montering af 2 klædeskab og en sofabord 70x40 1.100 kr.
  • Maling af entre 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så bliv dog voksen!!
Kommentér på:
Så bliv dog voksen!!

Annonce