451 visninger
|
Oprettet:
Så bliv dog voksen! {{forumTopicSubject}}
Godmorgen!
Bare rolig det er ikke til jer bag skærmene, men til min 4-årige hvalp! *LOL* Her til morgen blev jeg overrasket af hende, hvor hun lå så pænt i sengen og gnavede på min dyre faber blyant! *Grr* Jeg kunne nok få skældt hende ud der, men få sekunder efter så lå hun igen og udtænkte hvad hun nu skulle ødelægge.
Man kan i hvert fald ikke mærke hun er syg! *GG*
Forsat god weekend til alle!
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
Tyson viste sig lige fra hans frække side igår aftes, det var så sjovt!!
Han har sådan en gummiring, som han ellers sjældent leger med, men den skulle han så lege med igår, nok fordi jeg sad på gulvet og fandt den frem. Han fik fat i den, fes rundt som en skoldet skid og teede sig som en hvalp, han knurrede (i sjov) når jeg lod som om jeg ville tage den, det lød bare SÅ sjovt, forestil jer Tyson knurre og tygge samtidig!! *lol*
Det er egentlig ret sjovt at de legesager han sjældent leger med, skal passes ekstra meget, når vi finder dem frem...
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
murphy lavede os lige et banditnummer, igår da han var alene.
han plejer altid at have et tyggeben, og har aldrig rørt vores sko før, men de skulle så dræbes igår og gik ud over mine ynglings
Måtte bare sige så sødt, som jeg kunne: ihhh murphymus, sikke et rod, men nu har jeg en enledning til at tage ud og shoppe et par nye ;-))))
dog knurrede jeg lidt indvendig hihi
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Besse: Ja det var det jeg tænkte ;o)))))
Didie: God anledning *GG*
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Så bliv dog voksen!