{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

bliver vild tit {{forumTopicSubject}}

har skrevet om det før er ved at blive idiot han fare på mig og napper i mig vil slet ikke stoppe har prøvet alt...lukke døren skælle ud ingen ting hjælper han er 9 måneder...en stor hund så det gør rigtig ondt når han gør det...............håber nogle har et godt råd så det kan stoppe..........han gør det også på vores gæster og på torsdag kommer olde på 85 så kunne godt ønske han ikke laver det nummer med hende...ellers er han sød og rar meget kælen.... bla.af GR og SA.B.... GOD DAG!!!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bliver vild tit
  • #2   21. dec 2009 vi har gået til træning.... har luket ham væk men så lige pludselig når han ligger og slapper så går fanden i ham.... skal lige siges at han har altid skulle have opmærsomhed han ved nok ikke han er så stor har så meget hvalp i sig..........

• #4   21. dec 2009 det lyder som om han er ved at tage føringen hjemme hos jer ??

Har han ikke en kasse/tæppe som er hans - hvis ja så begynd at træne ham til at gå derover hver gang der kommer gæster - og hver udholdende og konsekvent - det tager tid før han forstår du mener det.
    Når så gæsterne er kommet ind og han er rolig kan han så få "fri" til at komme og hilse på
    Træner du med ham og får han brugt hovedet hver dag eller går du bare tur med ham ??

• #5   21. dec 2009 hej karin ja jeg laver øvelser med ham.. han er mors hund sidder altid ved mig ikke så meget ved manden så undre mig over jeg skal have sådan en tur, han lystre mig ellers altid ....meeeen nogle gange har han halm i ørene!!!!!!!!!!!!!!!!! har i øvrigt lagt mærke til at det er om aftenen han gør det, han er vandt til gæster da vi har et hjem hvor folk kommer tit..hej hej

Kommentér på:
bliver vild tit

Annonce