Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor vigtigt er potevoks?
  • #1   21. dec 2009 Det vigtigste er at skylle hundens poter i håndvarmt vand efter hver eneste gåtur hvor der har været saltet samt at holde øje med om poterne er tørre for da trænger de til creme ex helosan / aloe vera.

Selvom man bruger potevoks skal man stadigvæk huske at skylle poterne efter hver eneste gåtur som beskrevet ovenfor.

• #2   21. dec 2009 ps.

Efter poterne er skyllet skal de tørres i et håndklæde.

Plus hvis der er meget hår mellem trædepuderne skal disse trimmes.

• #3   21. dec 2009 potevoksen beskytter også står hunden faktisk også bedre fast. jeg er storforbruger af potevoks om vinteren

• #4   21. dec 2009 jeg vasker Nessa poter efter hver tur og tørrer selvfølgelig.
    Har endnu ikke brugt voks. Håber det kan undgås(dog er det intet i vejen med voks smiley )
    Hendes poter ser fine ud men hun ER generet af salten når vi går så derfor vask hver gang :)))

• #5   21. dec 2009 Jeg har endnu ikke haft brug for at bruge potevoks til Lia, men da jeg boede inde i byen med min første hund var det simpelthen nødvendig med potevoks for at beskytte hendes trædepuder mod saltet også selvom jeg skyllede poter.

• #6   21. dec 2009 Så nødvendigheden kommer an på andre ting, såsom hvor man går tur =)

Jeg går mest tur på græs, hvor der så ikke er saltet - dog ikke pga. salt, men fordi hun eeeeeeeeeeeelsker at løbe rundt i sneen!

Tak for jeres svar =)

• #7   21. dec 2009 Jeg har endnu ikke brugt potevoks om vinteren. Mine klarer sig fint uden, og er absolut ikke mærket af hverken salt eller sne.
    Men har vi gået et længere stykke langs vej/fortov, så blive poterne lige skyllet når vi kommer hjem

• #8   21. dec 2009 Jeg har haft købt det og brugt det når jeg selv lige fandt det vigtigt. Men i denne her omgang sne har jeg oplevet min hund stoppe op, løfte poter og endda både sætte og lægge sig for at få poterne væk fra salten. Nu bruger jeg det HVER gang vi går tur. Det gjorde bare så ondt på mig at se efter kun en halv blok hvor ondt han havde pga det lorte salt

Kommentér på:
Hvor vigtigt er potevoks?

Annonce