793 visninger
|
Oprettet:
markus mühle eller ej.. {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige fået en 15kg sæk med MM men kan se at der er rigtig mange der har haft problemer med sure opstød og gylp. Nu har jeg ikke rigtig lyst til at køre hende over på det og tænker at det så evt kan bruges som godbidder istedet. Jeg har også læst at hvalpe skal ha noget tilskud hvis de får MM. Det har jeg så først opdaget nu - det stod der ingen steder da jeg købte det, eller på de sider jeg læste om det på.
I øjeblikket får hun RC junior maxi, men det er jeg ikke helt tilfreds med og hun gider ikke rigtig spise det..
Nogen der kan anbefale et rigtig godt foder til hvalpe:).
jul 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 179 Svar: 624
Olivers har jeg været glad for! Men hundene var det ikke.. Orijen synes jeg lyder som et godt foder, men indholdet af protein er for højt efter min mening. Acana er jeg vild med, men alle mine 3 hunde begyndte at klø sig af det.. Der er jo mange fodermærker, så det er vel bare at prøve et af dem..
sep 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 80
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.636
Jeg er glad for det, og det samme er Basse. Bruger det både som foder og som godbidder.. og når jeg står og snakker med venners hunde, kan det også bruges som godbidder med god samvittighed, da der er så lav fedtprocent i.
mit eneste forbehold er at hvis man har en slank hund, bør man give noget lidt mere fedende sammen med, da der jo er så lavt fedtindhold i..
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.765
Jeg gider Fadia Orijen large breed puppy, og er SUPER glad for det
Ved godt mange mener der er for højt protein % i, meeeen hundene gør som mennesker, skider det overflødige protein ud. Så synes bestemt du skulle overveje det
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.991
Min egen hund fik det halvanden sæks tid, og hold da op, hvor han blomstrede i den periode. Pels, energi, ydeevne - det var bare lige i øjet.
Men der skete et eller andet, jeg ikke ved hvad er. Han fik en omgang dårlig mave og så ville han ikke spise det mere.
Og her taler vi om en hund, der ellers spiser ALT organisk materiale, hvis det bliver serveret for ham - og med glæde ;o)
Vi er gået tilbage til Olivers, og vi er helt tilfredse med det. Som vi altid har været.
Det er et godt foder, som mange hunde trives på (nogen gør naturligvis ikke, sådan er virkeligheden jo desværre ikke), de har en pæn ingrediensliste, en fair pris og en ualmindelig god service.
Så trives ens hund på Olivers, så er man sørme en glad hundeejer ;o)
jul 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 179 Svar: 624
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.991
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.645
Foderet KAN i værste tilfælde også give mavesår, men så langt nåede vi dog ikke..
Efter vi opgav foderet gav vi det til min far, som har en amr bulldog.. Hun kunne desværre heller ikke tåle det..
Det er svært at give gode råd angående foder, da hunde trives på forskellige ting, men prøv dig frem, og vurder så hvad din hund virker til at trives på..
sep 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 80
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.023
markus mühle eller ej..