{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Bange for negleklipperen. {{forumTopicSubject}}

Uden grund er gala pludselig blevet bange for negleklipperen. Der er ikke sket noget under negleklipning som kan være skyld i det.

Når jeg finder den frem bliver hun helt panisk og hvis hun kan se den må jeg ikke røre ved hendes poter, heller ikke selvom jeg ikke sidder med den. Nu er jeg så begyndt at bruge klikkeren for at se om jeg kan lære hende at den ikke er farlig på den måde.
Først lagde jeg negleklipperen på gulvet og lod hende selv sætte poten på den, så tog jeg den i hånden og lod hende sætte poten på den der og idag er jeg så begyndt at dække hende af og røre ved hendes pote med den imens, hvilket hun bestemt ikke er glad for! Men nåede da at røre den et par gange så jeg kunne klikke.

Lyder det som en fornuftig måde at gøre det på?

Og hvad kan grunden være til den pludselig frygt for det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for negleklipperen.
  • #1   23. dec 2009 synes det lyder meget fornuftigt... det var næsten det samme jeg gjorde med min den gamle, da han pludselig blev bange for klipperen... brugte dog kun godbidder og ikke klikker, hvilket resulterede i, hver gang han havde fået klippet én klo, insisterede han på at få en godbid smiley

    hvor gammel er hun? -det kan jo godt være, det bare er 'spøgelses'-alderen, hvor alt lige pludselig bliver farligt?


  • #2   23. dec 2009 Noddie fik samme problem, så nu lader jeg dyrlægen omd et 2 gange om året

  • #4   23. dec 2009 hun er 7mdr.

    Jeg fortsætter på samme måde og så må det tage den tid det tager, synes det er bedre end at det bliver en skræk for hende at skal til dyrlæge:)

    Tak for svar.


  • #5   23. dec 2009 Bianca er sørme heller ikke vild med det. Det smitter lidt af på Cassie, hvor imod Baloo er bedøvende ligeglad. De få gange Belvedere skal have klippet kløer giver han mig bare en forpote ad gangen. Resten tager jeg så imens han ligger ned.

    Jeg tror Bianca har en hvis evne til at spotte at det er nu hun skal have klippet kløer, og lister stille af. Men hun ved godt at hun ikke bliver fri, og så har vi balladen. Hun er stærk, men har endnu ikke efter mere end 3 år fundet ud af at jeg er stærkere.


Kommentér på:
Bange for negleklipperen.

Annonce