{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

Mængde af skånekost? {{forumTopicSubject}}

Lige nu får både Silke og Princess skånekost og begge pga dårlig mave.. De får overkogt ris med enten torskerogn eller fiskeboller, problemet er bare at hver gang Princess er på skånekost taber hun sig, så er ret meget i tvivl om hvor meget de begge skal have...? De får begge 2 gange om dagen, men hvor meget skal de have?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mængde af skånekost?
  • #1   27. dec 2009 Jeg giver Luna på ca 28-29 kg mad ca hver 2.-3. time og der får hun så ca 5-6 spiseskefulde ris og lige så meget fisk og så lidt a38.. Hvis en portion bliver nede så får hun en portion til nogle timer senere.. Det er så den første dags tid.. De næste dage får hun morge og aften og en stor portion

Men giver du ikke noget prokolin eller zoolac sammen med skånekosten? Så burde det kun tage 1-2 dage.. De må ikke have tynd mave mere end et par dage, da de dehydrerer meget hurtigt..

• #2   27. dec 2009 De har ikke tynd mave mere, men ved fra Princess at jeg er nød til at fortsætte 3-4 dage for at det ikke fortsætter. Putter dog opblødet mad i på 3. og 4. dagen og derefter er alt normalt igen og er på 3. dage med Princess og 2. med Silke..

Princess har fået dårlig mave pga kulde og hun har spist for meget sne, og Silke har fordi mor her er dum og havde glemt at der lå hundechokolade på stuebordet da jeg tog afsted på arbejde, og hun spiste selvfølgelig det hele... ØV! Har snakket med Dyrlægen med hensyn til Silke og hun var allerede frisk da jeg kom hjem fra arbejde, og dyrlægen mente at hun bare skulle fastes i 24 timer og så på skånekost nogle dage og så ville hun vare ok igen :o)

Kommentér på:
Mængde af skånekost?

Annonce