{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Hvad er der galt med vores hund.?? {{forumTopicSubject}}

hjæææælp
vi har en labrador hvalp på 7 mdr det er en han..

Han bider i alt ting, som f.eks har han bidt to hundesnore i stykker, og har bidt, i vores trappe så den er blevet flosset, og væg, og ødlækker vores overtøj, og vores datters legetøj..

vores andet problem er at hvis vi siger dæk til ham, så går han ud i gangen, selv om for et par mdr siden kunne vi får ham til at lægge sig selv om vi sagde dæk, men nu går han ellers rander han rundt om sin hale..

Håber at der er nogle der har nogle råd for hvad vi kan gøre,

Hilsen
christel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er der galt med vores hund.??
  • #1   27. dec 2009 jeg vil tro han ummiddelbart prøver jer af, eller også keder han sig.. en hvalp i den alder skal aktiveres rigtig meget hele tiden, han er ovre den tid hvor han sover hele tiden så nu skal han have noget at give sig til. prøv evt. købe noget rigtig godt aktivitets legetøj, gå længere ture med ham, træn nogle forskellige øvelser osv.

• #2   27. dec 2009 Hvad gør i før og efter i forlader ham?

• #3   27. dec 2009 For mig lyder det bare som om han er i lømmelalderen smiley
    Så kan de lige pludselig ikke huske hvad de hedder, hvad de har lært, kan ikke være alene osv...

Det samme skete for Plut, da han var ca. 10 mdr. og det gik over igen smiley Satte en D.A.P. i stikkontakten når han skulle være alene og han stoppede straks med at ødelægge ting smiley

• #4   6. jan 2010 Min samojed på 8 måneder bider også alting i stykker, men kun når han er alene hjemme, så jeg er lige med på en kigger, for alle gode råd er kærkomne, særligt fordi han lige har ædt 3 cykelhjelme og en bog til 650 kr. i dag da han var alene i 1½ time.

Jeg har nu ferie i 3 uger, så håber at kunne få trænet fra det igen. Min konklusion er nemlig også lømmelalder da han aldrig har haft det problem før for ca 1 måneds tid siden.

Kommentér på:
Hvad er der galt med vores hund.??

Annonce