{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Hundetræning ? Ggggg {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen :o)
jeg sidder her og griner lidt af mig selv hihi
jeg er kommendene første gangs hunde ejer
her på det sidste er der menge der har spurgt om jeg vil gå til hunde træning med min kommende hund hvor jeg så har svart at det vil jeg men hihi
jeg ved faktis overhovede ikke hvad hunde træning er hvad det går ud på og så vider hihi
syndtes det er lidt flovt at jeg overhovede ikke ved noget om det så jeg håber at nogen af jer vil udvide min hoisont hihi
hvis jeg for en hvalp har jeg hørt at der er noget der hedder hvalpetræning men det ved jeg heller ikke hvad er for noget hvad det går ud på
min logik siger mig at det er noget med at bygge et sammenarbejde og i mellem hund og ejer men der det det eller noget andet :o)
men ja jeg vil meget gerne høre om hvad hvalpetræning er for noget og hvad det går ud på og så også hvad hundetræning er for noget og hvad det går ud på :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundetræning ? Ggggg
  • #1   27. dec 2009 Man bygger samarbejdet op mellem hund og ejer, og man får en masse viden om hvordan man tackler forskellige siturationer. så lærer man de basale ting som sit, dæk, stå, bliv, lineføring og en masse andet. Så bliver du bedt om at vise nogle ting, og så bliver man rettet, hvilket man lærer RIGTIG meget af !

    Men super fornuftigt at du vil gå til træning ... :0)


  • #2   27. dec 2009 her er lige et link hvor de forskellige "grene" står beskrevet,,og stort tillykke med din første vaps :o)

    http://www.hundehold.dk/dkk/


  • #3   27. dec 2009 hejsa mange tak for jeres svar jeg vil gå ind på linket og læse lidt om det forskellige :o)
    jeg har ikke fundet hunden i nu jeg er så småt begyndt at spore mig ind på nogen forskellige hunde racer jeg tror er noget for mig :o)
    jeg regner med at stå med min første hund om et års tid eller der omkring
    vil meget gerne have styr på hvad det vil sige at have hund hvad det kræver og så vider :o)


  • #4   27. dec 2009 Rigtig fornuftigt !!

    Hvilke racer har du i tanke så? - nu blir man lidt nysgerrig jo smiley


  • #5   27. dec 2009 takker :o)
    pu ha lige nu er der temmelig menge hihi
    men prøver at finde viden om de forskellige så jeg kan få and tallet ned på 1 til 3 forskellige
    det er små hunde racer jeg har kig på selvskabshunde tror jeg nogen kalder dem :o)


  • #6   27. dec 2009 Atter engang tager jeg hatten af for dig, Michelle!! Du gør et KÆMPE arbejde for at undersøge tingene INDEN du kaster dig ud i en køb af en ledsager, som du forhåbentlig skal have glæde af i mange mange år.

    DET kunne RIGTIG mange lære af:-)


  • #7   27. dec 2009 Jeg ved at du vil have en lille race og jeg kan KUN anbefale klikkertræning:-))

  • #8   27. dec 2009 Jeg må også indrømme at jeg synes du er superfornuftig,,det glæder mig :o),,,og det giver også enormt meget pote til dig selv og lille vapse når dagen endelig oprinder,,sååå,,thumbs up herfra :o)

  • #9   27. dec 2009 mette mange tak jeg har faktis tænkt lidt på klik træning men ved ikke helt hvad det er mener at jeg har set en bog om det på biobloteket som jeg tænker at jeg vil låne her i det nye år for at snuse lidt til hvad det er for noget :o)
    Tanja mange tak :o)


  • #10   27. dec 2009 Michelle:

    Jeg har trænet meget forskelligt og mange forskellige steder. Noget af det mest intense mener jeg at klikkertræningen er. Man er SÅ meget på og med sin hund:-))


  • #11   27. dec 2009 Mette okey det lyder jo godt det er helt klart noget jeg vil finde ud af hvad det er for noget og om det er noget der siger mig noget
    jeg syndte jeg har læst og kørt noget om at træne sin hund med positiv respons i stedet for negativ og det syndte jeg lød riogtig spændene og er også noget jeg vil vide meget mere om :o)


Kommentér på:
Hundetræning ? Ggggg

Annonce