Lunas 2'nytår :s Lunas 2'nytår :s
Hej alle sammen..
Sidste år var det Lunas første nytårsaften, vi besluttede os at holde den hjemme hos min forældre som har to store hunde.. Luna var meget dygtig men også meget bange og ville helst være under sofaen eller andre steder hvor ingen kunne komme ind til hende..
Mine forældres hunde lavede ikke andet end at gø og gø. (de havde ellers fået berolingene medicin)
Luna og jeg har købt nogle piller til nytår (fenemaltabl)
Jeg er lidt usikker på om Luna var ''bange'' sidste nytår fordi hundene gøde eller om det var alt det krut. for det er intet med hende nu, og heller ikke når nogle fyre af over på den anden side af vejen når vi går tur..
- spørgsmålet er så bare om jeg skal give hende den pille for at være sikker, eller om jeg skal give det en chance?
Som mange andre hunde, hader Luna virkelig piller uanset hvad jeg gemmer dem i.
Undskyld et forvirrende indlæg (:
På forhånd tak og rigtig godt nytår alle sammen
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.215
Herhjemme har den lille heller ikke reageret på krudtet endnu, men han skal heller ikke bedøves uden grund. Så nu må vi se, vi tager nytåret som det kommer, og hvis han reagerer meget negativt, så må han få noget til næste år.
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 25
jun 2008
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.866
Men så du Go' aften Danmstark her for 10 minutter siden?
Der lød rådene:
- Distrahér hunden med fx legetøj (så den ikke koncentrere sig om larmen udenfor)
- Ikke pyldre eller visen hunden at DU er nervøs
- Lad den ikke være alene hjemme
Vi skal selv sidde hjemme nytårsaften (min kæreste og jeg) med vores 2 hunde, og er ret spændt på hvordan det går, men det lader til det nok skal blive en rolig aften (men kl tolv i KBH er nok et helved
Held og lykke med hende, og godt nytår
KH Ann-Sophie
jun 2008
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.866
Men altså, bare vi tager det med ro så går det hele nok :')
Vi trækker gardinerne for, høre musik og tænder en masser af lys..
KH Ann-Sophie
Lunas 2'nytår :s