726 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

bange bange

Jeg har en lille cavilie på et år, og har så lige fået en stor hund som stadig er hvalp, hvad skal man gøre når den lille er bange for den nye, og bliver rigtig gal på hvalpen, er det bare en tid man skal over, vil min cavilie begynde og acpeterer den, og hvor længe vil der gå.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bange
  • #1   30. dec 2009 Det kan være en volsom oplevelse for en lille stor hvalp og få en stor hvalp i huset. Den store er jo volsom i forhold til den lille.Og den ældste jo en meget ung hund. Jeg tror problemet løses af sig selv, vis den lille ikke får nogen volsom oplevelse med den store. Dette kan være svært da den store jo er legesyg.Pas på den store ikke er for volsom ved den lille og lad dm ikke være alene sammen mens den store er hvalp.
    Hvor stor er den store i forhold til den lille

• #2   30. dec 2009 tak for linket Steen, har været inde at kikke, men hvor lang tid vil der gå inden den vil acp den nye, cavilien er lille i forhold til, da det er en blanding af en chefer og golden hvalpen, de vejer det samme nu, men det ændre sig jo hurtig.

• #3   30. dec 2009 Hvor lang tid ved ingen. Fra nogle dage til aldrig. Hunde er forskellige lige som mennesker. Så se iden an, man pas på den lille ikke bliver dens stores legetøj.

Kommentér på:
bange

Annonce