{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Hvad betyder denne adfærd? {{forumTopicSubject}}

Mine forældres shcæfer er virkelig bange for fyrværkeri.

I går sad han bare, helt mut, da vi var derhjemme. Han plejer ellers at være helt oppe og ringe, når vi kommer.
Snakkede med mine forældre tidligere i dag - Dino, som schæferen hedder, havde været ude om natten (de har hundelem) og så grave hele hans hundegård op!!! Store kæmpe huller. Og jorden er jo gennemfrossen i øjeblikket, så det kræver virkelig kræfter.

Er det en form for stress ovenpå fyrværkeriet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad betyder denne adfærd?
  • #2   31. dec 2009 Jeg tror bestemt også at han er virkeligt stresset. Synes ikke de skal lade ham komme ud på egen hånd idag/aften/nat uden opsyn.

• #3   31. dec 2009 Mine forældre er heldigvis meget obs på ham. Det skete i nat/i går, efter at nogen havde fyret en masse krudt af.

Hele gangen, som hundene er i, er lukket fuldstændig af, flamigo for alle vinduer, hundelemmen helt lukket og så kommer der et anlæg til at stå i gangen med musik på... Så han kommer ikke til at hverken hører eller se fyrværkeriet...

Men har godt nok aldrig se så voldsom reaktion på fyrværkeri. Min den lille af hundene, er også ræd for fyrværkeri, men han hopper op og sidder hos en, når det er og det hjælper meget

• #5   1. jan 2010 HL:

Det er mine forældres hund. Snakkede med min far her til midnat og fordi gangen, som de er i, er lukket fuldstændig af, var Dino ved nogenlunde godt mod igen smiley

Kommentér på:
Hvad betyder denne adfærd?

Annonce