885 visninger
|
Oprettet:
Valg af hundemad {{forumTopicSubject}}
Vi har to labrador en på 9 mdr og en på 10 uger, vi har snakket lidt om et godt valg af foder, og hvor meget de skal have dagligt.
Hvad køber i og hvad betaler i om måneden til foder.
Vores får arion, men det koster jo 500 om måneden pr hund med den potion de skal have.
Og jeg tænker om ikke der findes noget der er lige så godt ernæringsmæssigt som er billigere, for ingen siger det syreste er bedst jo :0)
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 362
Det er mulighed for rabat når man køber større ind:-)
Vi har prøvet at sammenligne prisen på dette foder med det billige fra supermarkedet og det er IKKE dyrere at foder med, da de skal ha mindre mængde. + et stort bonus hundene ELSKER det:-)
Er du interesseret kan du kontakte mig på tlf. 22806391.
Men ellers er det bare vigtigt at finde et foder hundene fungerer på. Mange foder jo med billige fodertyper er er ganske tilfreds, men jeg syntes det er meget vigtigt at se på sammensætningen af foderet.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 464
Han er simpelthen blevet så lækker pæn og blød i pelsen - før var den ru og mat (RC foder) og nu elsker han hans foder - så hellere give lidt mere for det :o)
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 1.168
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.199
I øjeblikket er det dental fra Royal Canin til lidt afveksling
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.061
har både prøvet eukanuba, Royal canin bulldog, kingsmoor og acana igen af delene har han gidet spise nu fodre jeg med markus mühle som han for det første spiser og for det andet er et rigtig godt foder efter min mening
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
Personligt vil jeg ikke bruge andet til mine hunde end Arion.. Det er det eneste af de mærker vi har prøvet som vores yngste hund kan tåle
Valg af hundemad