{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Valg af foder. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Jeg har en Japansk spids på 2 år, som vejer ca. 11 kg. - Hele hendes liv har vi rendet til dyrelæge til kontrol (vægt kontrol) med Meladie i forhold til hun ikke har villet spise, så for mig er det klart at emnet foder er en varm kartoffel da det aldrig har gået nemt. - dyrelægen har opgivet at få hende til at spise hundemad (tro mig vi har været meget igennem, og prøvet så mange metoder, men hver gang har det endt med at dyrelægen har sagt " Dette kan vi ikke længere gøre hvor det er ansvarligt" så derfor har vi droppet samtlige forsøg til sidst.)

Men jeg tænker vi er klar til at gøre et forsøg igen, men hvor det bare foregår ved at prøve endnu mere forskelligt foder, det kan jo være der lige er en af jer der kender noget foder som hun bare vil elske smiley

Jeg kunne virkelig godt bruge nogle råd til og vejledning til hvilket foder der vil være godt til hende. - Vi gør ingen form for konkurrence.

Hun er utrolig kræsen så det er vigtigt at i ikke forslår kæmpe kæmpe sække som ikke fåes i mindre, i tilfælde af hun ikke spiser det (Vi har simpelhen prøvet for mange gange at smide maden ud.)

- Jeg ved at diskutionen om foder før har gået højt, så derfor vil jeg gerne opfordre jer alle til at have gensidigrespekt og at det ofte er gennem diskution man udvikler sig og lære nye ting.

På for hånd tak.
Michelle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af foder.
Kommentér på:
Valg af foder.

Annonce