{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler mig ond ?
  • #1   4. jan 2010 ond -næh det synes jeg ikke. Hvis der er sørget for ordentlig pasning til hunden osv, så er det ikke ondt.

    Men skal ærligt indrømme at det ikke kunen falde mig ind at smutte udenlands i så lang tid, hvis ikke hundene kunne komme med. Det er jo en af de ting jeg har fravalgt da jeg valgte at få hund...


  • #2   4. jan 2010 Jeg synes ikke at du er ond, så længe hunden har det godt mens du er væk.

    Men tror at din følelse er meget normal.

    Jeg fik dårlig samvittighed og var nær blevet hjemme dagen inden jeg skulle til Tyrkiet og det var altså kun i en uge smiley


  • #3   4. jan 2010 Nææ ond er du ikke, men forstår sku ikke du kan gøre det..

    Jeg var ved at tude over bare at være væk i en uge fra mine hunde, min passer var ved at kvæle mig da jeg ringede hjem 2 gange om dagen for at tjekke de havde det godt... Så tror sku de kommer med næste gang jeg skal på ferie...


  • #4   4. jan 2010 Hun er et godt sted , hvor hun får i hoved og r.v , og blir gået lange ture med. Men Ja , Ville bare gerne ud og have den oplevelse her. men kunne ikke gå af med hin. Men så læange jeg ved hun er et godt sted , og er her når jeg kommer hjem igen, Burde det vel ikke være noget problem , Håber jeg .

  • #5   4. jan 2010 Sofie -og at du vil have oplevelsen, har jeg fuld forståelse for. Men så havde jeg valgt at vente med at få hund, indtil jeg havde overstået den slags oplevelser;o)

    Jeg har elv boet i udlandet i 1½ år, og det var en super fed tid. Noget jeg bestemt ikke ville undvære. Men jeg havde altså ikke valgt at få hund, når nu jeg ikke var færdi med den slags.

    Det er en af årsagerne til at jeg, hvis jeg opdrættede hunde, ikke ville sælge til så unge mennesker -alt for mange lever mere ustabilt end jeg ville ønske for mine (fiktive;o)) hvalpe. Og har man endnu ikke "rendt hornene af sig" så synes jeg da man skal gøre det, og så kan man få hund på et senere tidspunkt.


  • #6   4. jan 2010 Jaa , Men det var heller slet ikke i mine planer , Har haft hin i 2 år nu , og det er meget sjældent hun er blevet passet , Det har kun været hvis jeg skulle op til min far som bor i Nordjylland , ellers har jeg haft taget hin med de steder jeg kunne .

  • #7   4. jan 2010 Nej , ikke ond, hvis du da ikke havde tænkt dig og hente hunden tilbage når du kommer hjem. Et havlt år er lang tid og hunden er faldet til i sit nye hjem. Så den bør blive hvor du nu plasere den og ikke flyttes hjem til dig igen.
    Så tag konsekvensen af din handling og lad hunden bliver i sit nye hjem.
    Det ande vil være meget synd for hunden.


  • #9   4. jan 2010 Jeg tror den der kommer til at have det værst og savne mest bliver dig Sofie..
    Du har sørget for et godt sted hunden kan være imens du er væk, så jeg mener bestemt ikke du er ond.
    Hvis der var tale om et halvt år i pension ( i bur ) så var det en helt anden sag.

    Nyd du din udlandstur.. Det bliver en oplevelse for livet


  • #10   4. jan 2010 Mange tak allesammen for jeres gode kommentare , vil tage dem alle sammen til mig , Og tager også min hund hjem til mig når jeg kommer hjem , Og ja , Jeg er nok den der får det værst , For kommer satme til at savne hin .

  • #11   4. jan 2010 Syntes det er fint du vil ud og opleve verden , mens du er ung. Men overvej nu i det næste havle år om ikke hunden havde det bedre med og blive hvor den er efter det halve år end og flytte dem endnu en gang.
    Der er ingen der forbyder dig og anskaffe en hund nå du har rendt hornene af dig. Men er det for hunden skyld du vil flytte den frem og tilbage eller er det for din egen skyld?
    Ha en rigtig god tur, med masser af indtryk.


Kommentér på:
Føler mig ond ?

Annonce