{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Allergi.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa Alle..

Min Berta har allergi overfor lager og husstøvmider. Vi begyndte at rå fodre hende og det tog fantisk hendes kløe.

Når hunden har allergi, bliver den så mere tynd pelset?? Hun har altid haft en meget meget kraftig pels, men nu er det tynd. Det er som om hun har lidt skæl også.. Små hvide fnuller i pelsen hvis I forstår ??

Hun får Grizzly vildtlaks olie, og bortset fra hendes pels er tynd er den blevet ekstrem blød hvor den derimod altid har været ru..

Hvad gør I andre med allergi hunde?
Hvad så noget som Viacutan tilskud (olie) ??? Skulle det være bedre??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allergi..
  • #1   4. jan 2010 Min kærestes hund er også "allergi hund" - og en slem en af slagsen. Hun har nærmest ingen pels, men hun har så pga. allergien fået cushings syndrom, som også skulle gøre noget ved pelsen.

• R Ø
    R Ø Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Svar: 12
    #3   5. jan 2010 Måske det her kan hjælpe smiley

Hanne & Kim Duus Laustsen fra Herlev blev marts måneds-vindere af 25 x gratis RigtigHundemad. Til trods for afstanden er de barfere hos Just fra barfhundemad.dk på Grønnevej 81 i Virum, bla. på grund af barfhundemad.dk's gode rådgivning og meget informative hjemmeside.......
    De har den 3,5 årige blandingshund ”Ricky” på ca. 40 kg, tidligere med store allergi-problemer: Øreinfektion, dybt mørkerøde pletter på brystkassen, voldsom kløe, osv. Dyrlægens blodprøver afslørede husdyrsmideallergi m/krydsning til lagermider.
    Omkring årsskiftet opfordrede en ekspedient hos Maxi Zoo Hanne & Kim til at prøve barf-metoden, og den har afhjulpet Rickys udslæt, eksem og kløe, så allergien nu er helt neddæmpet......
    Endnu et godt eksempel på at barf kan hjælpe til et godt og sundt hundeliv med højere livskvalitet for såvel hund som ejere. - Og oveni er de vindere af konkurrencen om det gratis kød: En dobbelt solstråle-historie!

• #4   5. jan 2010 Jamen jeg råfodre nu alle mine hunde i forvejen smiley :) smiley

• R Ø
    R Ø Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Svar: 12
    #5   6. jan 2010 Sejt, jamen det var da fedt, at høre smiley

Kommentér på:
Allergi..

Annonce