{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

hjælp til klage over hund. {{forumTopicSubject}}

Min ene hund er lige blevet overfaldet da vi var ude og gå en tur.

Jeg skulle i centeret for at have smøger inden de lukkede, og turen tager ca i alt 20 minutter, da jeg skal om til den åbning der ligger på den anden side af hvor jeg bor.
Min hund er meget tændt lige pt, da vores nabos hunhund er i løbetid. så jeg valgte at tage ham med, og lade den anden blive hjemme. heldigvis for det da.

Jeg går stort set altid med ham fri, og stierne er med lys, og lange, så man kan se om der kommer andre hunde, hvis der gør så kommer han altid i snor, selvom han går ved siden af mig på sin plads når der kommer andre hunde.

Vi kommer så op til centret, og jeg binder min hund fast, og er på vej ind, da jeg ser en hvid/gul hund komme imod os, så jeg ville lige se hvordan han egentligt reagerede. Han kiggede lidt på den, MEN!
Imellemtiden kommer der en rottweiler gående rundt om hjørnet fra indgangen til centret, med sin ejer, UDEN snor
hunden bor tættere på centret end os, men på samme vej.

Den springer lige i flæsket på min hund, og ejeren siger overhovedet INTET til den, andet end at tager den i halsbåndet, tager snor på og går videre.

-Jeg når både at råbe at han burde aflive den hund, eller opdrage den, og holde den i snor - og at han burde ta' at tage sig sammen, og få stoppet sin lorte køter, da han bare står og glor på det.

Normalt når vi går med vores hunde, så tør vi knap nok gå forbi ved deres have, når hunden er ude, vores hunde gør intet, men vi er sgu bange for den en dag hopper igennem eller over hegnet de har i deres have. det er virkelig ekstremt som den går amok..

Efter denne episode vil jeg gerne skrive en klage til dem,
er der nogle der har nogle gode ideer til hvordan man får sagt det på en ordentlig måde?

Jeg ønsker ikke at endnu en af vores hunde skal overfaldes, da den anden som ikke var med, har fået bidt noget af sit øre af, af en anden hund, tæt på...

ryster stadig af skræk!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til klage over hund.
  • #2   4. jan 2010 Min eneste kommentar er blot: Hold altid jeres hunde i snor - ingen har 100 % kontrol over sin hund. Det er som om der er kommet en trend med at det er smart at gå med sin hund løs - glem det og følg altid reglerne:

    Hav kun en løs hund, hvor det er tilladt!!!!!!!!


    mvh


Kommentér på:
hjælp til klage over hund.

Annonce