{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chihuahua hoster
  • #1   5. jan 2010 er det i længere tid han har gjort det eller er det noget nyt?

    Hvis det er noget nyt (altså kommet indenfor den sidste uges tid) synes jeg det lyder som kennelhoste.


  • #2   5. jan 2010 Det er ikke noget nyt, han har gjort det i en længere periode..
    Han gør det ofte hvis vi har løbet og han er blevet forpustet.

    Reverse sneezing, er det noget der kræver behandling?


  • #3   5. jan 2010 Okay super. Nej, det er virkelig ikke behageligt at se på. Men dejligt at det ikke er noget der sker noget ved.
    Tak for hjælpen smiley


  • louise s
    louise s Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 43
    #4   5. jan 2010 Er den tjekket for hjerteorm? Forskellige orm kan nemlig også give hoste..

  • #5   5. jan 2010 min lille chihuahua/dværgpinscher gør det også tit .

    Det når hun drikker for hurtigt eller bliver alt for overgiveret , det lyder nærmest som om hun ikke kan få luft.

    Men tror også bare et er det der reverse sneezing smiley


  • #6   5. jan 2010 vores dyrelæge gav os dette råd:

    at vi skulle vende hende om på rygge nå hun gør det
    og hun stopper med det sammen når vi vender hende om smiley


  • #8   6. jan 2010 Hejsa Christian. Jeg ville for en sikkerheds skyld gå til dyrlægen, syntes ikke at det lyder godt når din hund gør det når i har løbet, det kunne være en kennelhoste der har sat sig på lungerne.
    Kh Mette


  • #9   7. jan 2010 vi har brugt rigtig mange penge på luna, fordi vi troede og blev også behandlet for kennelhoste. fik taget prøver for orm, og en masse syn af dyrelæge.. hun har også reverse sneezing, vi har ikke fået det fortalt af hendes læge, men har læst en masse om det og efter hun har haft det over et år så tyder det på det. smiley det hjælper at snakke stille til hende, eller nusse hende..

    er ret sikker på at din vuffer også har det smiley


Kommentér på:
Chihuahua hoster

Annonce