3.991 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Middel mod gigt, erfaringer søges..... Middel mod gigt, erfaringer søges.....

Hej
Min dejlige lab på 5 år har fået konstateret gigt i den nederste del af ryggen. Kan jo læse at man kan give forskellige kosttilskud, vil rigtig gerne høre om jeres erfaringer. Er lige begyndt at give Vital Anamin men er det nok ? Hvad med Artromix ? skal jeg måske give begge dele ?

Hilsen Tove

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Middel mod gigt, erfaringer søges.....
  • #1   6. jan 2010 Jeg giver Hybenpulver fra naturdrogeriet og fiskeolie tabelletter. Super godt. Derudover Olivers Body Boost. Og Nova er FIT! Hun arbejder stadig på normalt niveau i en alder af 9 år og 2 mdr.

• #2   6. jan 2010 Sarah: Tror du at hybenpulveret og fiskeolie tabletterne ville kunne være godt for en golden på 12 år?
    vi står nemlig med en i familien, som kun måtte få gigt piller i 10 dage.. kunne være rart med noget alternativt i stedet for alle de piller..

mvh Louise

• #3   6. jan 2010 jeg har en 9 år blanding med gigt i begge knæ og vi bruger et kosttilskud som hedder kanavit, hvor man giver 1 piller pr. 10 kg

er købt hos dyrlægen hvor man enten kan få 360 piller for 140kr eller 1400 piller for 360kr

det tager noget tid før de virker ca 1 mrd, men det har gjort at hun kan løbe igen og være en hund igen smiley

• #4   6. jan 2010 LOuise: det tror jeg bestemt! Det hele kan købes i din lokale helsekost. Jeg kombinere det med ben bandagder og dækken fra Back-On-track der virker helt fantastisk til gigt både på mennesker og dyr. Derudover sørger jeg for at holde hende varm og varme godt op inden hun skal yde noget samt køle hende ned.

• #5   6. jan 2010 Louise: vær dog opmærksom på at det jo ikke fjerne smerte i f.eks koldt vejr osv. men det letter hverdagen fantastisk og LINDRE smerten. Jeg har altid smertestillende liggende hvis jeg kan se hun har ondt.

• #6   6. jan 2010 Sarah: okay, jamen det vil jeg da helt sikkert lige formidle videre! og tak for tippet smiley

• #7   6. jan 2010 er det ikke noget med at ingefær skulle være godt ?

• #9   6. jan 2010 Luna får Flexvital fra dyrlægen, fiskeolie (pt fra Olivers).

• #10   6. jan 2010 Det er fordi der er omega 3 i fiskeolie og det er godt for leddene smiley

• #11   7. jan 2010 Tak for alle jeres gode råd. Tror lige jeg vil snakke med dyrlægen om det idag. Giver i jeres hunde smertestillende ved siden af ?? og hvad giver i så ?
    Hvor er jeg glad for at jeg har fundet dette forum, med så mange hundefolk der bare ved så meget og vil gøre det så godt for deres hunde smiley

• #12   7. jan 2010 Har snakket med dyrlægen som klart vil anbefale Vetpro pulver som skulle være fuldstændigt det samme som Flexvital - bare billigere. Så det smutter jeg da ud og køber idag..

• #13   7. jan 2010 Vitalanimin fra matas har givet mine forældre en hel anden hund, en har gigt i knæ og hofter, det var helt utroligt hvor hurtigt man kunne se virkningen

• #14   7. jan 2010 Jeg har rimadyl liggende herhjemme, hvis Luna skulle få ondt, men det har hun ikke rigtig i øjeblikket.

Vetpro? Uh det vil jeg da gerne høre mere om smiley Hvor kan det fåes henne?

• #15   7. jan 2010 Fandt det smiley Har gemt et link til næste gang, vi skal købe tilskud smiley

• #17   7. jan 2010 Åh, ved snart ikke hvad jeg skal tro og gøre. Min dyrlæge siger at Vital Animin ikke har nogen effekt.....det er deres erfaringer, men tror nu jeg fortsætter for Frida er helt vild med det og jeg syntes her efter en uge at hun virker mere frisk..men men måske er det bare mig.

Vil også gerne give hende Vetpro (flexvital) og ved nu ikke om jeg kan give hende begge dele ?

Giver i også jeres hunde Hills j/d ??Har lige købt en sæk så må vi så om hun syntes om det ....

• #19   7. jan 2010 min kærestes hund får hills J/D og det er helt utrolig den virkning det har haft på hans skulder. han halter aldrig mere efter vi er startet med at kører det. håber det samme for jeres hund Tove smiley

• #20   7. jan 2010 Jeg har kun hørt godt om Hills j/d. Så det ville jeg bestemt prøve. Og fortsætte med Vitalanimin, det har jeg også kun hørt godt om. Og så give fiskeolie.

Kommentér på:
Middel mod gigt, erfaringer søges.....

Annonce